|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:23 pm
Chibi Strawberry Nepp. *Väntar på att få sitt Naruto headband* xp Mja. Det kan du ju... Tyskland.... Vad kan tänkas finnas i Tyskland.. *Funderar* Tyskar, tyskar, överallt jag ser... *nynna* Men vi har den stora musikkulturen... OCH BERNDT! eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:23 pm
prrnill Mr.J tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk *tar tillbaks den och sätter den på huvudet igen* Det där var väl onödigt? *sätter sig brevid* *sätter sig upp* aaj mitt huvud.. nu kommer ja få en bula... *faller omkull igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:24 pm
Mr.J prrnill Mr.J tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk *tar tillbaks den och sätter den på huvudet igen* Det där var väl onödigt? *sätter sig brevid* *sätter sig upp* aaj mitt huvud.. nu kommer ja få en bula... *faller omkull igen* *lägger en kudde under huvudet på* Ligg still ett tag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:25 pm
prrnill D0ppelganger prrnill *ser förvånat på* Um..Javisst. *tar den försiktigt och knaprar i sig den* 3nodding whee *sjunger* Screwdriver, screwdriver, screwdriver! *byter låt och sjunger* Baby let me sing you a scary song, put on you halloween mask and sing along.. *byter igen* Tanz! Mein leben, Tanz!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:26 pm
D0ppelganger Tyskar, tyskar, överallt jag ser... *nynna* Men vi har den stora musikkulturen... OCH BERNDT! eek heart Tyskar är läskiga. o_O I see... *Rädd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *ser förvånat på* Um..Javisst. *tar den försiktigt och knaprar i sig den* 3nodding whee *sjunger* Screwdriver, screwdriver, screwdriver! *byter låt och sjunger* Baby let me sing you a scary song, put on you halloween mask and sing along.. *byter igen* Tanz! Mein leben, Tanz! *börjar dansa omkring* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Mr.J prrnill Mr.J tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk *tar tillbaks den och sätter den på huvudet igen* Det där var väl onödigt? *sätter sig brevid* *sätter sig upp* aaj mitt huvud.. nu kommer ja få en bula... *faller omkull igen* *lägger en kudde under huvudet på* Ligg still ett tag? bra ide.. *mumlar lite halvsnurrigt* tack gullet......... *somnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:27 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk *tar tillbaks den och sätter den på huvudet igen* Det där var väl onödigt? *sätter sig brevid* *sätter sig upp* aaj mitt huvud.. nu kommer ja få en bula... *faller omkull igen* *lägger en kudde under huvudet på* Ligg still ett tag? bra ide.. *mumlar lite halvsnurrigt* tack gullet......... *somnar* *ler lite smått och sätter sig mot väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:28 pm
prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:28 pm
jiminijon prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad *tittar närmre på benet*... *skakar på huvudet* ser inte bra ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:29 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad *tittar närmre på benet*... *skakar på huvudet* ser inte bra ut. sad kan du hjälpa mig så jag kan sätta mig i soffan? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:30 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk *tar tillbaks den och sätter den på huvudet igen* Det där var väl onödigt? *sätter sig brevid* *sätter sig upp* aaj mitt huvud.. nu kommer ja få en bula... *faller omkull igen* *lägger en kudde under huvudet på* Ligg still ett tag? bra ide.. *mumlar lite halvsnurrigt* tack gullet......... *somnar* *ler lite smått och sätter sig mot väggen**vaknar* nä nu ska jag upp!! *reser sig vacklar till och faller framåt, slår huvet i golvet o svimmar* .........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:31 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad *tittar närmre på benet*... *skakar på huvudet* ser inte bra ut. sad kan du hjälpa mig så jag kan sätta mig i soffan? sad *nickar* Sure. *lyfter upp och lägger ner honom bland en massa kuddar* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:31 pm
prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|