|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 7:11 am
Alphonse Grayven En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =) Ik doe een laboratorium opleiding, t werken met DNA enzo lolz yep een biologie geek XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 11:25 am
Hé, Hé, niet te slim worden hè? XD Dan ga ik me nog dommer voelen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 1:07 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =) Ik doe een laboratorium opleiding, t werken met DNA enzo lolz yep een biologie geek XD Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 1:08 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =) Ik doe een laboratorium opleiding, t werken met DNA enzo lolz yep een biologie geek XD Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD. Thanks XD DNA is gewoon zo interessant blijf er maar nieuwe dingen over leren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 1:20 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =) Ik doe een laboratorium opleiding, t werken met DNA enzo lolz yep een biologie geek XD Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD. Thanks XD DNA is gewoon zo interessant blijf er maar nieuwe dingen over leren Kan ik me voorstellen, ben zelf ook een behoorlijk nieuwsgierig persoon dus wil over een heleboel dingen altijd ook alles weten en leren ^_^. Ben ook best een nerd eigenlijk xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 1:29 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =) Ik doe een laboratorium opleiding, t werken met DNA enzo lolz yep een biologie geek XD Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD. Thanks XD DNA is gewoon zo interessant blijf er maar nieuwe dingen over leren Kan ik me voorstellen, ben zelf ook een behoorlijk nieuwsgierig persoon dus wil over een heleboel dingen altijd ook alles weten en leren ^_^. Ben ook best een nerd eigenlijk xD. Ik heb ook zo mijn onderwerpen waar ik idd heel er nieuwschierig naar ben smile ( vooral nu ik mijn DNA aan t onderzoeken ben) yaay voor nerds =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 2:03 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =) Ik doe een laboratorium opleiding, t werken met DNA enzo lolz yep een biologie geek XD Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD. Thanks XD DNA is gewoon zo interessant blijf er maar nieuwe dingen over leren Kan ik me voorstellen, ben zelf ook een behoorlijk nieuwsgierig persoon dus wil over een heleboel dingen altijd ook alles weten en leren ^_^. Ben ook best een nerd eigenlijk xD. Ik heb ook zo mijn onderwerpen waar ik idd heel er nieuwschierig naar ben smile ( vooral nu ik mijn DNA aan t onderzoeken ben) yaay voor nerds =D Ik onthou vooral alle hele nutteloze feitjes waar ik waarschijnlijk niets aan heb xD. Inderdaad ja =D.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 2:20 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD. Thanks XD DNA is gewoon zo interessant blijf er maar nieuwe dingen over leren Kan ik me voorstellen, ben zelf ook een behoorlijk nieuwsgierig persoon dus wil over een heleboel dingen altijd ook alles weten en leren ^_^. Ben ook best een nerd eigenlijk xD. Ik heb ook zo mijn onderwerpen waar ik idd heel er nieuwschierig naar ben smile ( vooral nu ik mijn DNA aan t onderzoeken ben) yaay voor nerds =D Ik onthou vooral alle hele nutteloze feitjes waar ik waarschijnlijk niets aan heb xD. Inderdaad ja =D. O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 5:32 am
Oh, maar nutteloze feitjes onthouden kan ik ook! Ik krijg het voor elkaar om nog met MS Dos te werken! *crickets chirping* Wat?! Ik probeer me in de conversatie te mengen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 6:09 am
van mij mag je hoor kitty yaay nutteloze feitjes en MS Dos is wel heel oud XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 10:35 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Gaaf! =D. M'n broertje doet dat ook! Biologie is leuk, dus ik vergeef het je helemaal xD. Thanks XD DNA is gewoon zo interessant blijf er maar nieuwe dingen over leren Kan ik me voorstellen, ben zelf ook een behoorlijk nieuwsgierig persoon dus wil over een heleboel dingen altijd ook alles weten en leren ^_^. Ben ook best een nerd eigenlijk xD. Ik heb ook zo mijn onderwerpen waar ik idd heel er nieuwschierig naar ben smile ( vooral nu ik mijn DNA aan t onderzoeken ben) yaay voor nerds =D Ik onthou vooral alle hele nutteloze feitjes waar ik waarschijnlijk niets aan heb xD. Inderdaad ja =D. O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink Inderdaad, soms leuker dan de dingen die wel van pas komen xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 10:37 am
kittyocean Oh, maar nutteloze feitjes onthouden kan ik ook! Ik krijg het voor elkaar om nog met MS Dos te werken! *crickets chirping* Wat?! Ik probeer me in de conversatie te mengen XD We moeten maar lintjes geven aan mensen die goed nutteloze feitjes kunnen onthouden, en jij krijgt ook een MS Dos lintje, goed heah? =D.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 10:48 am
Alphonse Grayven loving~dolphins O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink Inderdaad, soms leuker dan de dingen die wel van pas komen xD. Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 11:25 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink Inderdaad, soms leuker dan de dingen die wel van pas komen xD. Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend? Oh wel goed hoor, had een jarige tante dus dat werd een familie etentje =P. Jij nog iets leuks gedaan? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 11:31 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink Inderdaad, soms leuker dan de dingen die wel van pas komen xD. Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend? Oh wel goed hoor, had een jarige tante dus dat werd een familie etentje =P. Jij nog iets leuks gedaan? =D Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|