|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:13 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding *sätter sig på axlarna och petar på din NÄSA* domokun whee *hoppar omkring* weeei! whee *ramla av*.. cry eek Förlåt, det var inte meningen att du skulle ramla av. det försår jag (: det gör ont i benet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:14 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Tajjtajj..? Var är min tajjtajj!? *springer runt och letar* *gömma sig bakom ryggen på* whee *vänder sig sakta om* ninja *sträcker fram en knyten näve och öppnar den långsamt, långsamt...* ...Jordnötsring? *ser förvånat på* Um..Javisst. *tar den försiktigt och knaprar i sig den* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Silence_P Jag såg inte dig heller! Eller? Jag vet ändå inte vem du va! Jag va där hela lördagen! mini hade rött hår va?mmm!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P jiminijon Silence_P Jag såg inte dig heller! Eller? Jag vet ändå inte vem du va! Jag va där hela lördagen! mini hade rött hår va? mmm! du såg jag er! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:15 pm
Kyuu GreenEyed Kyuu GreenEyed Kyuu GreenEyed *kommer in* Ny duschad smile RAAHH!! SÄRSKRI-- ... *Blir nedslagen och fastbunden av en arg lynchmobb* @__<;; Hya! Du är fast. Oj! *ser på hur personen kravlar ur sig repen* Mwahaha~! Feel my wrath! XO *Rycker fram sin rosa piska* domokun Agh! *ser på piskan* HJäälp! *Springer iväg och gömmer sig* Vart tog hon vägen?! ÒnÓ *Springer åt helsike i blint raseri* *sitter stilla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:16 pm
Var det någon som är inne nu som var på visningen i lördags?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Never. ninja Man kan aldrig titta tillräckligt. Njae. Min kompis amerikanska kärlek. :\ Sådana generösa människor kan man träffa på Gaia. ninja .__.' Ujdå, låter inte så väldans dåligt. Fast... De DVD-filmer jag helst vill ha säljs för det mesta i tyskland. Får leta reda på någon där. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Tajjtajj..? Var är min tajjtajj!? *springer runt och letar* *gömma sig bakom ryggen på* whee *vänder sig sakta om* ninja *sträcker fram en knyten näve och öppnar den långsamt, långsamt...* ...Jordnötsring? *ser förvånat på* Um..Javisst. *tar den försiktigt och knaprar i sig den* 3nodding tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:17 pm
TessiTuss Var det någon som är inne nu som var på visningen i lördags? *räcker Upp Handen* Jag va där!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:17 pm
jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:18 pm
prrnill *ser förvånat på* Um..Javisst. *tar den försiktigt och knaprar i sig den* 3nodding whee *sjunger* Screwdriver, screwdriver, screwdriver!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:19 pm
Mr.J tar ditt panband lr diadem lr vafan de nu heter... o kastar iväg som en bumerang. HI HI HI Va jag e busig!!! *får diademet i ansiktet o faller i golvet* AAAAAAOOOOOUUUU!! gonk *tar tillbaks den och sätter den på huvudet igen* Det där var väl onödigt? *sätter sig brevid*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:20 pm
D0ppelganger .__.' Ujdå, låter inte så väldans dåligt. Fast... De DVD-filmer jag helst vill ha säljs för det mesta i tyskland. Får leta reda på någon där. ninja Nepp. *Väntar på att få sitt Naruto headband* xp Mja. Det kan du ju... Tyskland.... Vad kan tänkas finnas i Tyskland.. *Funderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:20 pm
*Hoppar runt* YATTA YATTA!!!! ^^ så fort ja fått min soldat hatt ska vi få lite ordning på denna tråd!!! då jävlar e de militär disiplin som gäller!! men än så länge är de inte så ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:21 pm
D0ppelganger prrnill *ser förvånat på* Um..Javisst. *tar den försiktigt och knaprar i sig den* 3nodding whee *sjunger* Screwdriver, screwdriver, screwdriver! *byter låt och sjunger* Baby let me sing you a scary song, put on you halloween mask and sing along..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|