|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:46 am
om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:51 am
Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang *huggs haar* het komt allemaal weer goed. =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:53 am
Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang Oww cry Je zou het lokale ziekenhuis kunnen bellen en dan vragen of ze daar ligt en wanneer je d'r kan bezoeken e.t.c , en ik weet zeker dat alles wel goed komt heart . Sterkte he exclaim
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 2:26 am
Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:14 am
Zakou Nenharma Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang *huggs haar* het komt allemaal weer goed. =3 alcoholvergiftiging is het ze had allerlij drankjes door elkaar gedronken en storte in en kwam ook niet meer bij ze heeft nu overgeven en is bijgekomen nu maar hopen dat het goed komt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:16 am
number_17 Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop ik zij het je toch ik ben vervloekt laat ik het allemaal ff op een rij zetten 2 beste vriendinnen overleden 1 bijna overleden net nog gered maar nu heeft ze gebroken been kan ruim een halfjaar niet lopen en zit in rolstoel 1 nu in het ziekenhuis 1 ziek houd nix binnen kortom ik heb de vloek van het geen vrienden hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:26 am
Sannieh number_17 Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop ik zij het je toch ik ben vervloekt laat ik het allemaal ff op een rij zetten 2 beste vriendinnen overleden 1 bijna overleden net nog gered maar nu heeft ze gebroken been kan ruim een halfjaar niet lopen en zit in rolstoel 1 nu in het ziekenhuis 1 ziek houd nix binnen kortom ik heb de vloek van het geen vrienden hebben onzin... iedereen op Adpe leeft nog.... en ik denk niet dat ik de enige ben als ik zeg dat we allemaal je vrienden zijn blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:28 am
Oranjekorfbalpizza! Sannieh number_17 Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop ik zij het je toch ik ben vervloekt laat ik het allemaal ff op een rij zetten 2 beste vriendinnen overleden 1 bijna overleden net nog gered maar nu heeft ze gebroken been kan ruim een halfjaar niet lopen en zit in rolstoel 1 nu in het ziekenhuis 1 ziek houd nix binnen kortom ik heb de vloek van het geen vrienden hebben onzin... iedereen op Adpe leeft nog.... en ik denk niet dat ik de enige ben als ik zeg dat we allemaal je vrienden zijn blaugh hee dat wou ik net zeggen. je k**t altijd op ons rekenen sannieh =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:44 am
Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! Sannieh number_17 Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop ik zij het je toch ik ben vervloekt laat ik het allemaal ff op een rij zetten 2 beste vriendinnen overleden 1 bijna overleden net nog gered maar nu heeft ze gebroken been kan ruim een halfjaar niet lopen en zit in rolstoel 1 nu in het ziekenhuis 1 ziek houd nix binnen kortom ik heb de vloek van het geen vrienden hebben onzin... iedereen op Adpe leeft nog.... en ik denk niet dat ik de enige ben als ik zeg dat we allemaal je vrienden zijn blaugh hee dat wou ik net zeggen. je k**t altijd op ons rekenen sannieh =3 maar er is al 1 gaian getroffe ziek en houd nix binnen wat als jullie volgen ik ben bang
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:54 am
Sannieh Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! Sannieh number_17 Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop ik zij het je toch ik ben vervloekt laat ik het allemaal ff op een rij zetten 2 beste vriendinnen overleden 1 bijna overleden net nog gered maar nu heeft ze gebroken been kan ruim een halfjaar niet lopen en zit in rolstoel 1 nu in het ziekenhuis 1 ziek houd nix binnen kortom ik heb de vloek van het geen vrienden hebben onzin... iedereen op Adpe leeft nog.... en ik denk niet dat ik de enige ben als ik zeg dat we allemaal je vrienden zijn blaugh hee dat wou ik net zeggen. je k**t altijd op ons rekenen sannieh =3 maar er is al 1 gaian getroffe ziek en houd nix binnen wat als jullie volgen ik ben bang ik ben in mijn hele leven nauwelijks ziek geweest, en ik denk niet dat ik jou mij ziek laat maken. wink dus daar hoef je echt niet voor te vrezen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 4:55 am
Zakou Nenharma Sannieh Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! Sannieh number_17 Sannieh om my mind: gister bleek een ambulance in mijn buurt te stoppen bij een vriendin in de buurt vandaag hoorde ik dat ze mijn vriendin dus mee hebben genomen naar het ziekenhuis cry wat weet ik niet maar me moeder vroeg het de buurman en die zij dat renskes moeder alleen maar renske ziekenhuis zij en verder niet kwam ik ben bang maar hopen dat alles goedkomt dan sweatdrop ik zij het je toch ik ben vervloekt laat ik het allemaal ff op een rij zetten 2 beste vriendinnen overleden 1 bijna overleden net nog gered maar nu heeft ze gebroken been kan ruim een halfjaar niet lopen en zit in rolstoel 1 nu in het ziekenhuis 1 ziek houd nix binnen kortom ik heb de vloek van het geen vrienden hebben onzin... iedereen op Adpe leeft nog.... en ik denk niet dat ik de enige ben als ik zeg dat we allemaal je vrienden zijn blaugh hee dat wou ik net zeggen. je k**t altijd op ons rekenen sannieh =3 maar er is al 1 gaian getroffe ziek en houd nix binnen wat als jullie volgen ik ben bang ik ben in mijn hele leven nauwelijks ziek geweest, en ik denk niet dat ik jou mij ziek laat maken. wink dus daar hoef je echt niet voor te vrezen ikhoop het dan maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 5:15 am
Sannieh maar er is al 1 gaian getroffe ziek en houd nix binnen wat als jullie volgen ik ben bang Je hoeft nergens bang voor te zijn. Sommige mensen hebben het, sommige niet. Remember this: 'People who deserve to live, suffer most'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 7:24 am
on My mind? De herinneringen aan het afgelopen weekend. Lowlands 2005 was zeker wel fantastisch en super gezellig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 10:00 am
Touch Of Temperament on My mind? De herinneringen aan het afgelopen weekend. Lowlands 2005 was zeker wel fantastisch en super gezellig ^^ lowlands? cool whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|