|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:15 am
+ Hade hyfsat kul i skolan idag
- Pluggat hela eftermiddagen och är inte ens halvfärdig med det jag skulle göra - Halvt deppig (inte ovanligt nu för tiden har nästan lärt mig att hantera detta) - Vet inte riktigt varför jag är deppig hela tiden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:25 am
+ Jag kan sjunga låten Ziggy Stardust rätt bra + The Rolling Stones - Sympathy For The Devil biggrin + Kula människor på MSN + Snart juuul~ @w@
- Skola
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:55 am
- Har inte min ducky eller mina ice gauntlets :/
Störta +:et ever!: JAG HAR ZOMBIE LABCOAT whee + Gick bra på svenska provet 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:47 pm
+ är inte lika trött som annars + angel sanctuary + lego i skolan xd heart
- Torsdag -_- vilket betyder att vi har Ulla gonk - Fysik (som är väldigt förvirrande nu)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 10:51 pm
AH!! ETT TILL PLUS!!
+ "Lämna inte ditt hus förrän jag ringer dig igen" whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:26 am
- Jag notera en sak idag, jag har flirtat med en kille som är 26 år! stressed .. Har inget emot äldre killar, men.. 26..? Lite väl gammalt xp - Jag vill inte ta av mig mina sköna strumpor gonk Men morsan säger att jag bara får använda dom hemma << - Lång skoldag *Dör* =__= - Känner på mig att det blir bråk när jag loggar in idag - Sephiroth gonk heart Varför måste han dö?!
+ Matteprov idag med! domokun heart whee + Vill busringa nån.. men.. vem? ninja + Nästa vecka ska jag praoa surprised heart På min gamla skola xd + Göteborg, här kommer jag.. ninja .. Och nej Bengt och Björn, ni får INTE följa med! gonk gonk + lol Ibland är matte läraren härlig! (Farzad: Ey, Danne! Petra snodde din linjal Jag: Den är min! Farzad: Tjuv! Jag: Håll käften!!! Farzad: Anders! (Matte läraren) Petra sa håll käften till mig! Anders: Då förtjänade du det säkert)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:33 am
- Sitter vid en jätteseg dator på skolan.. -.- - Blir tvingad att lyssna på Nrj, av en massa 'fjortisar' .. ._. - Måste egentligen gå tillbaka för att fortsätta med fördjupningen.. - Har fortfarande ont i handleden, kan knappt skriva >_< - Låång dag.. - Matteprov imorrn.. .__. - Trött, sov nästan ingenting.. - Stressad, måste lämna in något resultat av fördjupningen nästa vecka, men har nästan ingenting för Anthon sover nästan varje so-lektion stressed sweatdrop - "Börtglömd" ...
+ Hade sovmorgon och har det imorrn också ^^; + Fördjupningen är rätt intressant, bara för att Anthon vet så mycket och man behöver inte leta efter så mycket xd + Har nu batterier till min mp3 igen ^^ + Är kär i årets julkalender, speciellt den rosa fluffsaken och den svarta fluffsaken domokun heart + Snart klar med alla bilder som jag lovat att rita.. x.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:55 am
Petsy
+ Göteborg, här kommer jag.. ninja .. Och nej Bengt och Björn, ni får INTE följa med! gonk gonk
OMG skall du till Gbg?!O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 3:02 am
+ Maaaaax. 4laugh Och Taichi. whee heart + Ska fara p堈ockey om en vecka. ^^ ... +.+ Absistens! + Sova ? hos Verran imorgon. + Julkalendern. xd
+/- Best䭴 att jag ska f?ka komma tillbaks till skolan efter jullovet.. R䤤.. gonk
- Folk har snackat skit och spridit rykten om mig.. crying Ska d?dom.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 4:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:28 am
Sostrate Petsy
+ Göteborg, här kommer jag.. ninja .. Och nej Bengt och Björn, ni får INTE följa med! gonk gonk
OMG skall du till Gbg?!O_O Yep whee Jag och mina föräldrar ska till julmarknaden som kommer va på Liseberg 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|