|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 9:37 am
Sänd.. PLX.
Titta jag ber till och med snällt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 11:15 am
GreenEyed Sänd.. PLX.
Titta jag ber till och med snällt. Det verkar som om knarkgurkan (A.k.a Rastaman) är gehy och inte orkar. Vår lilla Valgarv är hjälplös utan honom bakom spakarna. Det är i.a.f. vad jag har hört.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 2:02 pm
Meijerem 2 GreenEyed Sänd.. PLX.
Titta jag ber till och med snällt. Det verkar som om knarkgurkan (A.k.a Rastaman) är gehy och inte orkar. Vår lilla Valgarv är hjälplös utan honom bakom spakarna. Det är i.a.f. vad jag har hört. That is correct, mr. Pink.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 3:13 am
Val, slå rasta och säg åt honom att han får dra tummen ur knarkröven och dra i spakarna! Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 3:27 am
LADIES AND GENTLEMEN! BOYS AND GURLS!
Jag och rastaman kom fram till något under en krogrunda (Vi var oerhört fulla och mindes tillbaka till den gamla goda tiden) ((Det är inte fullt lika dramatiskt och episkt som jag skriver det, det var faktiskt bara väldigt vackert)) (((En fanfic kommer skrivas om denna kväll, bara för att hylla detta genidrag, stay tuned!** ))) och kom fram till något som borde göra.
Efter att tjänstgjort och gjort klart sin värnplikt, eller vad fan man kallar det, har nu rastaman bestämt sig för att börja studera i Uppsala och har faktiskt redan börjat göra det. Uppsala ligger en bit från Åkersberga som ni kanske vet, och därför medför studerandet en flytt för våran egen lilla rasta och han lämnar detta avgashål vi kallar Åkersberga den första November. Yours truly, som sitter med extrema skulder och efter en rätt jobbig familjesituation, har tagit studenten och har kastat mig in i arbetslivets härliga dagar och sliter kropp och själ av mig för att betala hyran.
I vilket fall, vi känner att vi förtjänar en kväll av underhållning och underhållande, och har därför bestämt oss för att sända WTF Radios absolut SISTA sändning, NÅGONSIN ((((Ta detta inte allt för seriöst, vi kanske blir fulla igen och vill sända igen.)))).
Vi kom därför fram till att vi vill ger er ett värdigt slut på våran era utav flummande och värdelöst skitsnack i en fullspäckad sändning som varar i några timmar. Vi kommer sända fredagen den 24 Oktober, kl 21:00 som vanligt. Uppkopplingsadress följer, då jag inte vet om vi har tillgång till samma adress som vanligt.
Vi hoppas att ni uppskattar detta lika mycket som vi skulle göra det, för utan er är vi inget.
Vi hoppas ni kan ta er tiden och lusten till att lyssna på vårat klagande och dylikt och ser fram emot att göra den kvällen minnesvärd.
Vi återkommer med svar på frågor ni kan tänkas ha och tills dess.. ... ... Gör vad fan ni vill. <3
** Fanficen kommer egentligen inte att skrivas, det är för fangirls som har alldeles för mycket tid och fantasi för sitt eget bästa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 4:49 am
Valgarv, var du full när du skrev det där?
"Efter att tjänstgjort och gjort klart sin värnplikt, eller vad fan man kallar det, har nu bestämt sig för att börja studera i Uppsala och har faktiskt redan börjat göra det. "
Skall det vara ett "jag" där någonstans eller pratar du om Rastaman? Jag gissar att du pratar om dig själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 6:11 am
Mikusagi Valgarv, var du full när du skrev det där?
"Efter att tjänstgjort och gjort klart sin värnplikt, eller vad fan man kallar det, har nu bestämt sig för att börja studera i Uppsala och har faktiskt redan börjat göra det. "
Skall det vara ett "jag" där någonstans eller pratar du om Rastaman? Jag gissar att du pratar om dig själv. Omfg, ***** plz. Sluta vara så jävla kritisk, du är bara jobbig och ingen gillar det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 6:21 am
Valgarv Mikusagi Valgarv, var du full när du skrev det där?
Skall det vara ett "jag" där någonstans eller pratar du om Rastaman? Jag gissar att du pratar om dig själv. Omfg, ***** plz. Sluta vara så jävla kritisk, du är bara jobbig och ingen gillar det. Jag vet nog att du gillar all sorts uppmärksamhet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 6:27 am
Mikusagi Jag vet nog att du gillar all sorts uppmärksamhet. Inte din uppmärksamhet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 10:14 am
Påminn mig typ dagen före okkkkk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 11:04 am
Valgarv Mikusagi Jag vet nog att du gillar all sorts uppmärksamhet. Inte din uppmärksamhet. Men srsly Valgarv
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 1:28 pm
jag kan inte lyssna då ja glömde spisen på. turn on the TIVO dude
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 03, 2008 7:18 am
Zero-Egon jag kan inte lyssna då ja glömde spisen på. turn on the TIVO dude You make no sense whatsoever, sir.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 03, 2008 3:56 pm
To know Valgarv is to love Valgarv. To love Valgarv is to know Valgarv.
I will be listening, at the very least.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 04, 2008 11:40 am
Prof Krim Påminn mig och Derica typ dagen före okkkkk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|