|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 6:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 6:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:19 am
Shitshit! att jag glömde kommentera mushis!D: bad nasi! T__T Jag säger bara: JÄKLAR vilken snygg! Jag älskar hela alltet..hur allt passar så bra ihop :3 typ...halvsimpel men ändå inte. Klänningen är helt underbar och att man inte ser ansiktet gör den mer..mystisk X3 åh! heart
shinobi: känslofull och jag gillar din stil, väldigt egen :3 och texten är bra till ^^ tycker om hur du får fram texter bara sådär när du kanske kommer på ett budskap osv :3 ^^ kudos!
ice: Underbar bild! väldigt originell!:3 söt tös i en mörk skog ^^ svartvitt med lite rött är så fint!
jetzudan: master of the sketches ^___^!!! älska! den påminner mig om nåt jag sett..o__o fast hmm.....kan inte sätta fingret på vad xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 4:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 12:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 6:54 am
Sostrate Shitshit! att jag glömde kommentera mushis!D: bad nasi! T__T Jag säger bara: JÄKLAR vilken snygg! Jag älskar hela alltet..hur allt passar så bra ihop :3 typ...halvsimpel men ändå inte. Klänningen är helt underbar och att man inte ser ansiktet gör den mer..mystisk X3 åh! heart shinobi: känslofull och jag gillar din stil, väldigt egen :3 och texten är bra till ^^ tycker om hur du får fram texter bara sådär när du kanske kommer på ett budskap osv :3 ^^ kudos! ice: Underbar bild! väldigt originell!:3 söt tös i en mörk skog ^^ svartvitt med lite rött är så fint! jetzudan: master of the sketches ^___^!!! älska! den påminner mig om nåt jag sett..o__o fast hmm.....kan inte sätta fingret på vad xD Nyo! Tack så otroligt mycket, Sos! Och fortfarande, Du är en ängel! Hade inte kunnat rita den utan blocket du gav mig! =Glomp Mushi i farten!= Forever i'm in happy love! mrgreen heart
(Citerat från E-mu's lyrics, det där aldra sista.. ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:40 am