|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2011 12:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2011 1:20 am
moet ik mij zorgen maken dat ik de afgelopen 2 dagen maar 2 posts heb kunnen doen, omdat dat de enige topics met reacties zijn? XD Waar is iedereen???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2011 2:13 pm
awwww ik had een klein weekendje met mijn moeder in volendam was wel gezellig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2011 6:45 am
Heb je een klein broertje of zusje die Disco's van de Plus spaart? Wil die 1 nummer heel graag, maar heeft hij/zij dat ene schijfje nog niet? Als je die player hebt, heb je alle nummers al! Je moet alleen nog de juiste combinatie vinden...
*heeft al 7 combinaties opgeschreven* *voelt zich heel slim en wil graag in die waan gelaten worden*
(ps. met schijfjes gaat het alleen wel makkelijker XD Mijn vingers doen zeer van die rare combinaties XD)
(pps: er is een 37e track op dat ding XD Hij zegt opeens 'One'!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2011 9:09 am
kittyocean Heb je een klein broertje of zusje die Disco's van de Plus spaart? Wil die 1 nummer heel graag, maar heeft hij/zij dat ene schijfje nog niet? Als je die player hebt, heb je alle nummers al! Je moet alleen nog de juiste combinatie vinden... *heeft al 7 combinaties opgeschreven* *voelt zich heel slim en wil graag in die waan gelaten worden* (ps. met schijfjes gaat het alleen wel makkelijker XD Mijn vingers doen zeer van die rare combinaties XD) (pps: er is een 37e track op dat ding XD Hij zegt opeens 'One'!) You lost me XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2011 12:06 pm
Maakt niet uit XD ik ben heppie!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2011 4:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 4:33 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins ^Welkom in de guild whee dussss we zien je binnenkort vliegen? Dank je! ^_^. Volgens mij ben ik degene die ze meestal ziet vliegen wink . Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink Dat valt absoluut te hopen ja wink Lol en anders ben je niet de enige 3nodding Gelukkig maar, lotgenoten contact hier xD. Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 4:51 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink Dat valt absoluut te hopen ja wink Lol en anders ben je niet de enige 3nodding Gelukkig maar, lotgenoten contact hier xD. Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD Dank u zeer xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 4:55 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink Dat valt absoluut te hopen ja wink Lol en anders ben je niet de enige 3nodding Gelukkig maar, lotgenoten contact hier xD. Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD Dank u zeer xD No problem 3nodding en wat wil je met je opleiding gaan doen? wil je de ruimte in?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 5:49 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Lol en anders ben je niet de enige 3nodding Gelukkig maar, lotgenoten contact hier xD. Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD Dank u zeer xD No problem 3nodding en wat wil je met je opleiding gaan doen? wil je de ruimte in? I wish =P. Zal waarschijnlijk meer degene zijn die dingen gaat bouwen. Wil het liefst iets doen met luchtverkeersveiligheid, en dan vooral onderzoek naar ongelukken en mogelijke verbeteringen. Anders zal ik misschien meer de ruimtevaart kant opzoeken, al ben ik dan vooral van de raketten en niet de satellieten ^_^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 5:57 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Lol en anders ben je niet de enige 3nodding Gelukkig maar, lotgenoten contact hier xD. Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD Dank u zeer xD No problem 3nodding en wat wil je met je opleiding gaan doen? wil je de ruimte in? I wish =P. Zal waarschijnlijk meer degene zijn die dingen gaat bouwen. Wil het liefst iets doen met luchtverkeersveiligheid, en dan vooral onderzoek naar ongelukken en mogelijke verbeteringen. Anders zal ik misschien meer de ruimtevaart kant opzoeken, al ben ik dan vooral van de raketten en niet de satellieten ^_^. Dat doet me denken aan dat programma op national geographic channel aircrash investigation dat is echt wel interressant 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 6:16 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD Dank u zeer xD No problem 3nodding en wat wil je met je opleiding gaan doen? wil je de ruimte in? I wish =P. Zal waarschijnlijk meer degene zijn die dingen gaat bouwen. Wil het liefst iets doen met luchtverkeersveiligheid, en dan vooral onderzoek naar ongelukken en mogelijke verbeteringen. Anders zal ik misschien meer de ruimtevaart kant opzoeken, al ben ik dan vooral van de raketten en niet de satellieten ^_^. Dat doet me denken aan dat programma op national geographic channel aircrash investigation dat is echt wel interressant 3nodding Zeker! =D. Nou ja, dat dus xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 6:21 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Jup smile en eh ik verplaats dit ff naar de chatterbox XD Dank u zeer xD No problem 3nodding en wat wil je met je opleiding gaan doen? wil je de ruimte in? I wish =P. Zal waarschijnlijk meer degene zijn die dingen gaat bouwen. Wil het liefst iets doen met luchtverkeersveiligheid, en dan vooral onderzoek naar ongelukken en mogelijke verbeteringen. Anders zal ik misschien meer de ruimtevaart kant opzoeken, al ben ik dan vooral van de raketten en niet de satellieten ^_^. Dat doet me denken aan dat programma op national geographic channel aircrash investigation dat is echt wel interressant 3nodding Zeker! =D. Nou ja, dat dus xD. Nice =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 7:04 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins No problem 3nodding en wat wil je met je opleiding gaan doen? wil je de ruimte in? I wish =P. Zal waarschijnlijk meer degene zijn die dingen gaat bouwen. Wil het liefst iets doen met luchtverkeersveiligheid, en dan vooral onderzoek naar ongelukken en mogelijke verbeteringen. Anders zal ik misschien meer de ruimtevaart kant opzoeken, al ben ik dan vooral van de raketten en niet de satellieten ^_^. Dat doet me denken aan dat programma op national geographic channel aircrash investigation dat is echt wel interressant 3nodding Zeker! =D. Nou ja, dat dus xD. Nice =3 En wat doe jij zoal in het dagelijks leven? =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|