|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:08 pm
Mr.J prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding mkt sötare you think?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:09 pm
Chibi Strawberry NYAH!!! Jag fick den idag! gonk
Tänk att nån köper en sådan till en person de knappt känner. whee Då har du tittat tillräckligt tills på lördag. razz Mwää? Av hur okännande människa då? *vill också ha prylar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:09 pm
Jag såg inte dig heller! Eller? Jag vet ändå inte vem du va! Jag va där hela lördagen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:10 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding *sätter sig på axlarna och petar på din NÄSA* domokun whee *hoppar omkring* weeei! whee *ramla av*.. cry eek Förlåt, det var inte meningen att du skulle ramla av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Mr.J prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding mkt sötare you think? mmmmmm mkt sötare nu ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
o_O Kostar ju flera hundra.. Varför köpte hans ens den åt mig?!
*Petar på sin dvd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill Tajjtajj..? Var är min tajjtajj!? *springer runt och letar* *gömma sig bakom ryggen på* whee *vänder sig sakta om* ninja *sträcker fram en knyten näve och öppnar den långsamt, långsamt...* ...Jordnötsring?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J prrnill Mr.J prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding mkt sötare you think? mmmmmm mkt sötare nu ^^ 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GreenEyed Kyuu GreenEyed Kyuu GreenEyed *kommer in* Ny duschad smile RAAHH!! SÄRSKRI-- ... *Blir nedslagen och fastbunden av en arg lynchmobb* @__<;; Hya! Du är fast. Oj! *ser på hur personen kravlar ur sig repen* Mwahaha~! Feel my wrath! XO *Rycker fram sin rosa piska* domokun Agh! *ser på piskan* HJäälp! *Springer iväg och gömmer sig* Vart tog hon vägen?! ÒnÓ *Springer åt helsike i blint raseri*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:12 pm
D0ppelganger Chibi Strawberry NYAH!!! Jag fick den idag! gonk
Tänk att nån köper en sådan till en person de knappt känner. whee Då har du tittat tillräckligt tills på lördag. razz Mwää? Av hur okännande människa då? *vill också ha prylar* whee Never. ninja Man kan aldrig titta tillräckligt. Njae. Min kompis amerikanska kärlek. :\ Sådana generösa människor kan man träffa på Gaia. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Jag såg inte dig heller! Eller? Jag vet ändå inte vem du va! Jag va där hela lördagen! mini hade rött hår va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aah! Gackt video vill oxå ha!! xp heart Muff. Får aldrig nåt sad Jag heter Nöjd. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:13 pm
jiminijon Silence_P Jag såg inte dig heller! Eller? Jag vet ändå inte vem du va! Jag va där hela lördagen! mini hade rött hår va? mmm!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|