|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:04 pm
prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding mkt sötare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
"There is no spoone" - The Matricks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding *sätter sig på axlarna och petar på din NÄSA* domokun whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
GreenEyed Kyuu GreenEyed *kommer in* Ny duschad smile RAAHH!! SÄRSKRI-- ... *Blir nedslagen och fastbunden av en arg lynchmobb* @__<;; Hya! Du är fast. Oj! *ser på hur personen kravlar ur sig repen* Mwahaha~! Feel my wrath! XO *Rycker fram sin rosa piska* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Pussar på sin Gackt DVD* whee heart *planerar att röva bört den på lördag* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:05 pm
prrnill Mr.J prrnill *hoppar till* Mjiip! Du skrämde mig. sweatdrop lessen... *petar på igen* Ingen fara. 3nodding *petar tillbaka* *petar tillbaka* POKE WAR 1 HAS STARTED!!!! *PET PET PET PET PET PEt* osv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding *sätter sig på axlarna och petar på din NÄSA* domokun whee *hoppar omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:06 pm
prrnill Tajjtajj..? Var är min tajjtajj!? *springer runt och letar* *gömma sig bakom ryggen på* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Chibi Strawberry *Pussar på sin Gackt DVD* whee heart *planerar att röva bört den på lördag* ninja NYAH!!! Jag fick den idag! gonk
Tänk att nån köper en sådan till en person de knappt känner. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill Tajjtajj..? Var är min tajjtajj!? *springer runt och letar* *gömma sig bakom ryggen på* whee *vänder sig sakta om* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:07 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp whee men avan blev sötare whee Åh, jaså. Jaha. 3nodding *sätter sig på axlarna och petar på din NÄSA* domokun whee *hoppar omkring* weeei! whee *ramla av*.. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:08 pm
Kyuu GreenEyed Kyuu GreenEyed *kommer in* Ny duschad smile RAAHH!! SÄRSKRI-- ... *Blir nedslagen och fastbunden av en arg lynchmobb* @__<;; Hya! Du är fast. Oj! *ser på hur personen kravlar ur sig repen* Mwahaha~! Feel my wrath! XO *Rycker fram sin rosa piska* domokun Agh! *ser på piskan* HJäälp! *Springer iväg och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|