|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2011 11:49 pm
kittyocean En als je er wat van zegt is het weer de jeugd van tegenwoordig.... *zucht* Op training geleerd: het gedrag wat je terugkrijgt, is wat je zelf veroorzaakt hebt. Oftewel, als mensen zeuren dat de jeugd geen respect voor ze heeft, kan het dus ook komen omdat ze zeuren dat men geen respect voor ze heeft! (self fulfilling prophecy). Uitzonderingen nagelaten, uf curse. wat is die F? en ik ga een verhaal schrijven...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2011 3:55 pm
@Dashy: Ik weet niet wanneer je het gepost heb, maar ik denk dat je daar al achter bent wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 2:00 am
Ik zit met de 3J's in mijn hoofd.... Dat liedje van het songfestival XD Ben even de titel kwijt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 3:00 pm
ik moet eerlijk zeggen ik heb het nog niet eens gehoort sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2011 1:46 am
Het is meestal de nederlandse versie die in mijn kop zit
Het is wel een mooi nummer trouwens. Maar verwacht niet dat we ver komen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2011 1:09 pm
Ze moeten eens een black metal band van Nederlandse bodem daarheen sturen ofzo x'D Lijkt me echt hilarisch eigenlijk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2011 6:01 am
Wilder Wein MCMXCII Ze moeten eens een black metal band van Nederlandse bodem daarheen sturen ofzo x'D Lijkt me echt hilarisch eigenlijk xd net zoiets als lordi.... ja dat zou hilarish zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2011 11:32 am
ik zou toch eens moeten leren dat 8 flessen drinken in 1 keer kopen en die op rug en in krat sjouwen ZWAAR IS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2011 2:01 pm
Hey hey ik ben er weer was ffies een paar daagies afwezig komt omdat ik lang weg was of veel had te doen maar ik ben er weer smile smile smile smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2011 3:56 pm
br3akape Wilder Wein MCMXCII Ze moeten eens een black metal band van Nederlandse bodem daarheen sturen ofzo x'D Lijkt me echt hilarisch eigenlijk xd net zoiets als lordi.... ja dat zou hilarish zijn. Quote: black metal razz ik weet zo eigelijk nieteens nederlandse black metal bands.. zijn er wel een paar zoiets als lordi mag ook rofl of iets typisch nederlands als normaal ofzo zolang er maar eens een keer gitaren en drums bij zitten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 10:09 am
3J's is niet typisch Nederlands? En er zitten gitaren in XD
Vond je opmerking wel humor, Piet, al weet ik ook wel wat je bedoelt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 10:32 am
Piet Plutonium br3akape Wilder Wein MCMXCII Ze moeten eens een black metal band van Nederlandse bodem daarheen sturen ofzo x'D Lijkt me echt hilarisch eigenlijk xd net zoiets als lordi.... ja dat zou hilarish zijn. Quote: black metal razz ik weet zo eigelijk nieteens nederlandse black metal bands.. zijn er wel een paar zoiets als lordi mag ook rofl of iets typisch nederlands als normaal ofzo zolang er maar eens een keer gitaren en drums bij zitten! Of Surrender, muahahahahaha XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 12:44 pm
ja maar kitty is 3J's niet meer de palingsound? xD of hoe noemen ze dat zelf.. maar klopt zitten ook gitaren in!
surrender ken ik nie, wasda? ik lees iets over zeeuws op wikipedia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 12:48 pm
Piet Plutonium ja maar kitty is 3J's niet meer de palingsound? xD of hoe noemen ze dat zelf.. maar klopt zitten ook gitaren in! surrender ken ik nie, wasda? ik lees iets over zeeuws op wikipedia! Het is ook Zeeuws XD En niet bijzonder goed ofzo, maar wel melig soms. http://www.youtube.com/watch?v=JjJj-3rpBsM Dat is toch wel 't bekendste nummer denk ik xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 12:57 pm
Wilder Wein MCMXCII Piet Plutonium ja maar kitty is 3J's niet meer de palingsound? xD of hoe noemen ze dat zelf.. maar klopt zitten ook gitaren in! surrender ken ik nie, wasda? ik lees iets over zeeuws op wikipedia! Het is ook Zeeuws XD En niet bijzonder goed ofzo, maar wel melig soms. http://www.youtube.com/watch?v=JjJj-3rpBsM Dat is toch wel 't bekendste nummer denk ik xDjoah joah inderdaad XD moet zeggen is persoonlijk niet helemaal mn ding van die normaal mooi wark surrender dingen maar is wel heerlijk rock n roll bierzoepm etc. haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|