Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 954 955 956 957 958 959 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Wed Apr 20, 2011 10:04 am

Mja, maar als gewelddadige games het kunnen versterken, zo'n natuurlijke aanleg, dan denk ik dat actie/horrorfilms dat ook wel kunnen, ook al zijn ze iets minder interactief.
PostPosted: Wed Apr 20, 2011 1:08 pm

De overbuurman die een hond een trap geeft beinvloed ook al (en grrr, als ze het lef hebben!!)

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Apr 22, 2011 12:45 pm

Ik vind het sowieso zwak als mensen een dier gaan lopen mishandelen. Dat dier kan dan niets terugdoen zegmaar. Dan denk ik van: 'als je dan per sé er op los moet slaan, pak dan op z'n minst iemand die jou ook aankan, dat de verhoudingen in ieder geval nog 'gelijk' zijn.'
PostPosted: Sat Apr 23, 2011 1:12 am

aah.. mijn wond is langzaam dicht aan het gaan XD een beetje random, maarja..
*happy*
kan ik weer wat gaan wandelen als het genezen is >v< .. colloïdaal zilver is echt awesome ;v;

toen m'n moeder en ik nog een ander huis woonden (dezelfde straat XD maar we wonen nu op een hofje ipv direct aan de straat), zagen we op een vast tijdstip steeds een vrouw met 2 honden lopen. eentje ervan liep altijd achter aan en werd vaak geschopt of tegen geschreeuwd. dat arme ding was gewoon bang voor haar =(

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Apr 23, 2011 7:21 am

het raarste vind ik eigenlijk dat niemand wat doet en steeds zegt: "dat zijn haar zaken"
PostPosted: Sun Apr 24, 2011 11:57 am

Nouja, nu moet ik wel toegeven dat ik zoiets ook gewoon heel lastig vind om in te schatten. Als je zoiets op straat ziet gebeuren weet je niet of het om stelselmatige mishandeling gaat of niet. Je kan wel sterke vermoedens hebben, maar echt compleet 100% zekerheid heb je niet.

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 25, 2011 1:59 pm

het slaan van een ander, mens of dier, is altijd abnormaal. en afschuwelijk als het vaker dan eens voorkomt!
PostPosted: Tue Apr 26, 2011 4:16 am

Ik moet toch heel eerlijk zeggen dat ik ook slecht ben in mensen aanspreken. Zo zat er laatst bij mijn werk (Blokker) een gast de hele tijd heen en weer te wippen op een showmodel-stoel die buiten stond. En die was me toch brutaal confused User Image

LeannaAnne
Vice Captain

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Apr 26, 2011 5:30 am

ik houd er ook niet zo van om anderen aan te spreken XD
ik kan er echt niet tegen als mensen onbeleefd doen e__e daar erger ik me ontzettend aan..
PostPosted: Tue Apr 26, 2011 11:51 am

Op een gegeven moment komen ze bij over een grens, vooral als ik me ergens aan irriteer. Dan ga ik met zin heel hard op praten dat het ik zo verschrikkelijk irritant vind als iemand doet".

Vooral met hand uitsteken, in het midden van het fietspad/winkelpad/wandelpad stoppen. (om bijvoorbeeld te gaan praten). Moeders die met een joekel van een kinderwagen gaan stilstaan in die smalle paadjes in de hema.
Als ouders hun puppies of oudere grote hond door hun kleine kinderen 5 laten uitlaten.

Ik kan echt zo doorgaan.

pompoennetje

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 26, 2011 1:06 pm

bord bij de blokker: AUB het tuinmeubilair niet als terras gebruiken.

En wat zie je 2 dametjes, inclusief sigaret doen....?
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 6:27 am

Lezen is blijkbaar heel moeilijk. lol

pompoennetje

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 9:13 am

voor sommige mensen wel ja >.>
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 12:25 pm

kittyocean
bord bij de blokker: AUB het tuinmeubilair niet als terras gebruiken.

En wat zie je 2 dametjes, inclusief sigaret doen....?

Hmm......zo'n bord hebben wij niet. mischien wel eens leuk om te vragen razz

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 27, 2011 12:35 pm

En als je er wat van zegt is het weer de jeugd van tegenwoordig.... *zucht*

Op training geleerd: het gedrag wat je terugkrijgt, is wat je zelf veroorzaakt hebt. Oftewel, als mensen zeuren dat de jeugd geen respect voor ze heeft, kan het dus ook komen omdat ze zeuren dat men geen respect voor ze heeft! (self fulfilling prophecy). Uitzonderingen nagelaten, uf curse.

User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 954 955 956 957 958 959 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games