|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:45 am
Kyuu heter i själva verket Sebastian... Ägda! ÒwÓ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger *harklar sig* ehöm.. Aj. razz Jag heter Tiger. >_>' (man kan ju alltid önska) vill veta ditt riktiga whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ser man på här avslöjar alla sina namn. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:46 am
Valkyria86 Mr.J DE GÅR SÅ SEGT ATT FÅ GULD I MIN PLÅNKA SÅ JAG FÅR LUST ATT BARA GONKA!!! 8lol de rimma) ^^ gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk hehe.. gjorde just av med 18k och lite saker... razz så nu är jag fattig.. hehe.. borde inte varit så ivrig utan väntat lite.. >.< 18k!! SA DU 18k!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGH DE E JU PRECIS VAD JAG NEEDAR!!!!!!!!!!! *gråter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:47 am
jiminijon D0ppelganger *harklar sig* ehöm.. Aj. razz Jag heter Tiger. >_>' (man kan ju alltid önska) vill veta ditt riktiga whee Ånej, det får du inte. xp Vet inte om jag hört ditt än... Om jag har det så minns jag det iaf inte nu. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:47 am
D0ppelganger Kyuu Ow<;; ... Du, jag tror du får slåss med Sephyre om det här. Han tog patent på mig för ett tag sedan. xd Han må ha patent, men JAG har ensam bostadsrätt! domokun Ahh~... Om DEN saken får du slåss med Isuki. Hon brukar låna mitt huvud som boplats lite då och då. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:48 am
Mr.J: Köpte pumpkin stump för 750g imorse. Pumpkin stump = 18k xd Fast jag missade därimot Jacked-up shoes för 750g. gonk Vilket är värda typ 30-40k. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:49 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *harklar sig* ehöm.. Aj. razz Jag heter Tiger. >_>' (man kan ju alltid önska) vill veta ditt riktiga whee Ånej, det får du inte. xp Vet inte om jag hört ditt än... Om jag har det så minns jag det iaf inte nu. :S sj heter man Niclas.. >.>` stressed det är så fult! vill veta sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Mr.J: Köpte pumpkin stump för 750g imorse. Pumpkin stump = 18k xd Fast jag missade därimot Jacked-up shoes för 750g. gonk Vilket är värda typ 30-40k. sweatdrop FAN VA ALLA FÅR PENGAR!!!!! gonk VIILL HA GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!! crying crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Argh. -.- Varför går det inte att ta screenshots på videos... *Blir galen* stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:50 am
Kyuu Ahh~... Om DEN saken får du slåss med Isuki. Hon brukar låna mitt huvud som boplats lite då och då. xp *knäpper med fingrarna* Chu. Men då får jag ha sommarstugan här. *rita ett svart 'x' på ditt huvud* Och boooo.... HÄR! *gömma sig bakom örat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:50 am
Mr.J Filthy Mr.J: Köpte pumpkin stump för 750g imorse. Pumpkin stump = 18k xd Fast jag missade därimot Jacked-up shoes för 750g. gonk Vilket är värda typ 30-40k. sweatdrop FAN VA ALLA FÅR PENGAR!!!!! gonk VIILL HA GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!! crying crying crying crying crying Bwahaha! *poke poke* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:51 am
Chibi Strawberry Argh. -.- Varför går det inte att ta screenshots på videos... *Blir galen* stressed jo de e dåligt... lr hur anna?? du heter så va?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:51 am
Filthy Mr.J: Köpte pumpkin stump för 750g imorse. Pumpkin stump = 18k xd Fast jag missade därimot Jacked-up shoes för 750g. gonk Vilket är värda typ 30-40k. sweatdrop ge mig snälla? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:52 am
Mr.J Chibi Strawberry Argh. -.- Varför går det inte att ta screenshots på videos... *Blir galen* stressed jo de e dåligt... lr hur anna?? du heter så va?? sweatdrop Hur tusan vet du vad jag heter? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|