|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 2:34 am
Ik weiger te erkennen dat Firefox best lekker werkt. You can never make me!! Gisteren ook Rapunzel gekeken met mijn ouders. Leuke film, ook een goede film, maar ben er nou niet laaiend enthousiast over. Niet dat ik weet hoe het beter zou kunnen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 5:59 am
Ik vind rapunzel geweldig met die koekenpan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 12:42 pm
ik zou die film wel eens willen zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 2:02 pm
k heb hem in de bios gezien met wat vrienden ik heb zo dubbel gelegen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 5:38 am
Het paard was wel awesome en de waarde van de koekenpan wordt aardig onderschat ja smile Die kameleon kwam alleen niet zo goed uit de verf... despite his many colours....XD
Zat wel een heel stuk van mentale mishandeling in; dat vond ik er wel mooi gedaan in. Het is een zwaar onderwerp en ze wisten het zonder dat Mother Gothel all evil werd te doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 11:55 pm
ik werd door anne op het matje geroepen dat ik als vice activer moest worden, dus bij deze ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 5:36 am
wie heeft hier een wii en mario kart en kan op internet?
0604-6356-4522
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 11:56 am
Woops. weer iets te ruw geweest. Koekje? Kussentje? @ Dash, ik heb het wel, maar nu geen tijd om online te gaan. En moet weer oefenen XD Als ik alles op orde heb enzo wil ik best met je karten maar beware... ik ken geen genade in een spel. Ik verwacht ook niet anders van anderen, maar iemand was best verbaasd dat ik zo hard was met Pokémon Battle Colloseum XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 12:29 pm
kittyocean Woops. weer iets te ruw geweest. Koekje? Kussentje? nee s niet nodig, valt allemaal wel mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 12:44 pm
kittyocean Woops. weer iets te ruw geweest. Koekje? Kussentje? @ Dash, ik heb het wel, maar nu geen tijd om online te gaan. En moet weer oefenen XD Als ik alles op orde heb enzo wil ik best met je karten maar beware... ik ken geen genade in een spel. Ik verwacht ook niet anders van anderen, maar iemand was best verbaasd dat ik zo hard was met Pokémon Battle Colloseum XD no mercy at all twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 6:43 am
bah, schoonmaken / opruimen zuigt scream mijn slaapkamer is een bende XD (I'm a big ball of chaos, seriously).. maar het moet opgeruimt zijn voor als Kawaii-chan komt volgende week vrijdag * 3* gelukkig wordt het langzaam aan schoner XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 11:10 am
XDmaster4 kittyocean Woops. weer iets te ruw geweest. Koekje? Kussentje? nee s niet nodig, valt allemaal wel mee Phew! Ik moet niet vergeten een Helemaal Gratis editie voor je apart te houden. En mocht ik het vergeten dan laat ik er speciaal 1 voor je maken =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 12:27 pm
kittyocean XDmaster4 kittyocean Woops. weer iets te ruw geweest. Koekje? Kussentje? nee s niet nodig, valt allemaal wel mee Phew! Ik moet niet vergeten een Helemaal Gratis editie voor je apart te houden. En mocht ik het vergeten dan laat ik er speciaal 1 voor je maken =D jah inderdaad moet je niet vergeten razz speciaal 1 laten maken? das wel nice razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|