|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:35 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon ? sweatdrop "allt bra då?"*ni är ju konstiga sandviken har den 3:e största innebandy cuppen ju! gonk vi kanske ska dit domokun * Om du någonsin undrat vad PET i PET-flaska betyder. :B Du åker hit av fri vilja och VI är de konstiga?! surprised xp uh..innebandy är kul?kanske därfär vi vill dit*hah då finns ju lilla jag där eek och du får inte äta mig då! scream Jag kan redan känna smaken. twisted eek ojdå..jag sa att OM vi ska dit skulle *svälj*nilla visa mig runt.. sweatdrop aaaah! om j´du ser mig är det kört! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:36 am
Filthy Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd du filthy vill du spela ett spel som heter "holiday spirit" ett julspel... aningen tidigt kanske men men.. www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp mkt volym för de e kul ^^ förresten JA VILL HA DINA HOOOOOORN!!! *tittar avundsjukt på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:37 am
Kyuu IIiiih~!! Kittlas! whee *Sprattlar med armarna* *kryper ihop och bygger bo* Mwahaha! *klistrar fast en lapp med ordet "Sold" i pannan på Kyuu* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:37 am
They do it, they did it... nanananaa... So ordinary...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:38 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry JAG VILL TILL BECKOMBERGAS GAMLA MENTALSJUKHUS!!! *Gråta av förtivivlan* *känns som att hon har missat något* >.o Bara jag som blivit extremt konstig.eller så vet du något som jag inte vetr ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:38 am
Kyuu D0ppelganger Kyuu Pingu ÄR respekt. >:B Men det är kul att någon uppmärksammar mitt trademark-hår. Jag har inte ändrat det sedan jag blev medlem på Gaia, i februari '03. domokun Pingu är helig. domokun Ou? *käna sig liten och ovetande om den stora världen kallad Gaia* Men jag har alltid fashinerats av ditt hår så... *tar sats och kastar sig upp under resten av kläderna tills han landar i håret* heart heart IIiiih~!! Kittlas! whee *Sprattlar med armarna* 1900-talslitteratur... Ehm... @_O;; Astrid Lindgren? gonk *Kyuu bevisar återigen att han är ett geni* stare och en v'lidgt massa annat..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:39 am
jiminijon eek ojdå..jag sa att OM vi ska dit skulle *svälj*nilla visa mig runt.. sweatdrop aaaah! om j´du ser mig är det kört! gonk Men jag kan hålla mig i bakgrunden och vänta tills hon kollar bort. *halo*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:40 am
GreenEyed *kommer in* Ny duschad smile porrigt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:40 am
D0ppelganger jiminijon eek ojdå..jag sa att OM vi ska dit skulle *svälj*nilla visa mig runt.. sweatdrop aaaah! om j´du ser mig är det kört! gonk Men jag kan hålla mig i bakgrunden och vänta tills hon kollar bort. *halo* dum d0ppel dum sad *slå löst på* "vad heter du i IRL? sweatdrop "mitt vill man inte veta stressed du vet det inte va? eek fan om jag sagt det "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:41 am
DE GÅR SÅ SEGT ATT FÅ GULD I MIN PLÅNKA SÅ JAG FÅR LUST ATT BARA GONKA!!! 8lol de rimma) ^^ gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:42 am
D0ppelganger Kyuu IIiiih~!! Kittlas! whee *Sprattlar med armarna* *kryper ihop och bygger bo* Mwahaha! *klistrar fast en lapp med ordet "Sold" i pannan på Kyuu* whee Ow<;; ... Du, jag tror du får slåss med Sephyre om det här. Han tog patent på mig för ett tag sedan. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon dum d0ppel dum sad *slå löst på* "vad heter du i IRL? sweatdrop "mitt vill man inte veta stressed du vet det inte va? eek fan om jag sagt det " *harklar sig* ehöm.. Aj. razz Jag heter Tiger. >_>' (man kan ju alltid önska)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon eek ojdå..jag sa att OM vi ska dit skulle *svälj*nilla visa mig runt.. sweatdrop aaaah! om j´du ser mig är det kört! gonk Men jag kan hålla mig i bakgrunden och vänta tills hon kollar bort. *halo* dum d0ppel dum sad *slå löst på* "vad heter du i IRL? sweatdrop "mitt vill man inte veta stressed du vet det inte va? eek fan om jag sagt det " jag vill veta.. de kan KNAPPAST vara värre än mitt... Joakim!! AAAAARGH.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:44 am
Mr.J DE GÅR SÅ SEGT ATT FÅ GULD I MIN PLÅNKA SÅ JAG FÅR LUST ATT BARA GONKA!!! 8lol de rimma) ^^ gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk hehe.. gjorde just av med 18k och lite saker... razz så nu är jag fattig.. hehe.. borde inte varit så ivrig utan väntat lite.. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:44 am
Kyuu Ow<;; ... Du, jag tror du får slåss med Sephyre om det här. Han tog patent på mig för ett tag sedan. xd Han må ha patent, men JAG har ensam bostadsrätt! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|