|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:28 am
Valkyria86 Filthy Valkyria86 Filthy Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd *poke* velvet erotica? Hah? gonk eeh.. bara pratsjuk... *kastar en känga på* *tar emot* Den här känner sig ensam.. *sätter på den* kan jag få den andra kängan också? sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:29 am
Kyuu Valkyria: Jag kan nästan ingenting om litteratur, dock... Bara skrivregler. gonk Ok da, det kanske var lite illa >.< hum.. ska ha på 1900 talet om några veckor.. blir nog intressant biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Go Pingu go Pingu domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAG VILL TILL BECKOMBERGAS GAMLA MENTALSJUKHUS!!! *Gråta av förtivivlan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:30 am
Filthy Valkyria86 Filthy Valkyria86 Filthy Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd *poke* velvet erotica? Hah? gonk eeh.. bara pratsjuk... *kastar en känga på* *tar emot* Den här känner sig ensam.. *sätter på den* kan jag få den andra kängan också? sweatdrop xp *srr misstänksamt på* tja, dom är ju ändå för stora så.. *langar över den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry JAG VILL TILL BECKOMBERGAS GAMLA MENTALSJUKHUS!!! *Gråta av förtivivlan* Beckonberga gymnastik! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyuu Pingu ÄR respekt. >:B Men det är kul att någon uppmärksammar mitt trademark-hår. Jag har inte ändrat det sedan jag blev medlem på Gaia, i februari '03. domokun Pingu är helig. domokun Ou? *käna sig liten och ovetande om den stora världen kallad Gaia* Men jag har alltid fashinerats av ditt hår så... *tar sats och kastar sig upp under resten av kläderna tills han landar i håret* heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:31 am
Filthy Chibi Strawberry JAG VILL TILL BECKOMBERGAS GAMLA MENTALSJUKHUS!!! *Gråta av förtivivlan* Beckonerga gymnastik! xd Riiiight. o_O
*Fantiserar om mentalsjukhuset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:31 am
Chibi Strawberry JAG VILL TILL BECKOMBERGAS GAMLA MENTALSJUKHUS!!! *Gråta av förtivivlan* *känns som att hon har missat något*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:32 am
Valkyria86 Chibi Strawberry JAG VILL TILL BECKOMBERGAS GAMLA MENTALSJUKHUS!!! *Gråta av förtivivlan* *känns som att hon har missat något* >.o Bara jag som blivit extremt konstig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:33 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon ? sweatdrop "allt bra då?"*ni är ju konstiga sandviken har den 3:e största innebandy cuppen ju! gonk vi kanske ska dit domokun * Om du någonsin undrat vad PET i PET-flaska betyder. :B Du åker hit av fri vilja och VI är de konstiga?! surprised xp uh..innebandy är kul?kanske därfär vi vill dit*hah då finns ju lilla jag där eek och du får inte äta mig då! scream Jag kan redan känna smaken. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:33 am
D0ppelganger Kyuu Pingu ÄR respekt. >:B Men det är kul att någon uppmärksammar mitt trademark-hår. Jag har inte ändrat det sedan jag blev medlem på Gaia, i februari '03. domokun Pingu är helig. domokun Ou? *käna sig liten och ovetande om den stora världen kallad Gaia* Men jag har alltid fashinerats av ditt hår så... *tar sats och kastar sig upp under resten av kläderna tills han landar i håret* heart heart IIiiih~!! Kittlas! whee *Sprattlar med armarna* 1900-talslitteratur... Ehm... @_O;; Astrid Lindgren? gonk *Kyuu bevisar återigen att han är ett geni*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:34 am
*kommer in* Ny duschad smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:35 am
GreenEyed *kommer in* Ny duschad smile RAAHH!! SÄRSKRI-- ... *Blir nedslagen och fastbunden av en arg lynchmobb* @__<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|