Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 950 951 952 953 954 955 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 7:16 am

Piet Plutonium

Oef ja pedagogiek dat is heeeeel iets anders dan lab. techniek. Nouja leuk dat je het interresant vind!! Ik heb de keuze gemaakt door met anderen mee te gaan.. in de eerste plaats dacht ik het interresant te vinden maar nu is dat weer anders. Ik zou wel wat buiten de techniek willen doen maar ik weet niet wat. Iets wat minder ingewikkeld is ofzo en waar ook echt mn interresses naar uit gaan maar ik weeeeet het niet XD in een ziekenhuis werken bijvoorbeeld. Elektriciteitsdraadjes praten nooit terug.. lol razz
Het is ook een stuk fijner als je een advies krijgt van bijv. je mentor om een bepaalde richting op te gaan. Of gewoon een goede reden om het te doen..
Nouja als er later toch echt iets mis met me blijkt te zijn kun jij dat dus op DNA niveau oplossen dat is in ieder geval fijn om te weten XD klinkt allemaal wel gaaf hoor..

Hmmmm *denkt na* miss een beroepskeuze test? en anders word je verpleegkundige....? Ik weet niet wat voor opleiding je ervoor heb gedaan...
Ik ben idd heel blij dat hij me heeft geholpen het was echt iets waar ik niet aan had gedacht.
Edit: dat is het ook XD
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 7:47 am

loving~dolphins

Hmmmm *denkt na* miss een beroepskeuze test? en anders word je verpleegkundige....? Ik weet niet wat voor opleiding je ervoor heb gedaan...
Ik ben idd heel blij dat hij me heeft geholpen het was echt iets waar ik niet aan had gedacht.

lol XD daaaarom heb je het gekozen dus!! Maar geen slecht idee, ik denk dat ik maar eens een keer zo'n test op ga zoeken, s vast wel ergens op internet te vinden... >.< Dankjewel Dolphin 3nodding ik heb hiervoor vmbo elektro gedaan en mbo elektro en op HBO na 3 maanden gestopt.
Nouja eerst maar eens de zondag overleven dacht ik zo XD even de fiets ophalen.. avond eten zoeken.. zit je al buiten met je huiswerk?

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 7:52 am

Piet Plutonium
loving~dolphins

lol XD daaaarom heb je het gekozen dus!! Maar geen slecht idee, ik denk dat ik maar eens een keer zo'n test op ga zoeken, s vast wel ergens op internet te vinden... >.< Dankjewel Dolphin 3nodding ik heb hiervoor vmbo elektro gedaan en mbo elektro en op HBO na 3 maanden gestopt.
Nouja eerst maar eens de zondag overleven dacht ik zo XD even de fiets ophalen.. avond eten zoeken.. zit je al buiten met je huiswerk?

no problem XD
en well hmmm...
En ja idd voor mij is het de komende 2 weken overleven XD
en ik zit nog binnen met raam open en kan nog wel genieten wink
en ik moet nog kijken op welk onderwerp onderzoek wil doen zodat ik een beetje kan kijken waar ik stage kan gaan lopen volgend jaar sweatdrop ik vind al die onderwerpen die met DNA te maken hebben leuk het is zo moeilijk *zucht*
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 8:16 am

loving~dolphins
Piet Plutonium
loving~dolphins

no problem XD
en well hmmm...
En ja idd voor mij is het de komende 2 weken overleven XD
en ik zit nog binnen met raam open en kan nog wel genieten wink
en ik moet nog kijken op welk onderwerp onderzoek wil doen zodat ik een beetje kan kijken waar ik stage kan gaan lopen volgend jaar sweatdrop ik vind al die onderwerpen die met DNA te maken hebben leuk het is zo moeilijk *zucht*

keuzes keuzes keuzes gonk hebben ze niet een studieonderwerpstest ergens? XD Nouja je komt er vast wel uit! Gewoon diegene kiezen die jou het meest intereseert denk ik.. maar das juist het probleem.. hmmmm!
Heb hier ook de raampjes open en de deuren en de branddeur en t zonnetje schijnt vollop naar binnen! Heerlijk! Stap zo maar eens even op de fiets ofzo biggrin
Hoezo nog 2 weken overleven trouwens?

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 8:19 am

Piet Plutonium

keuzes keuzes keuzes gonk hebben ze niet een studieonderwerpstest ergens? XD Nouja je komt er vast wel uit! Gewoon diegene kiezen die jou het meest intereseert denk ik.. maar das juist het probleem.. hmmmm!
Heb hier ook de raampjes open en de deuren en de branddeur en t zonnetje schijnt vollop naar binnen! Heerlijk! Stap zo maar eens even op de fiets ofzo biggrin

Ja idd maar ik ga ff kijken op internet bij academische ziekenhuizen like VU of AMC wat ze daar te bieden hebben aan onderzoeken.
En heerlijk he ^^
en miss dat ik morgen maar een stuk ga lopen als het nog zo mooi weer is
en ik heb aankomende week herkansingen en die week erna toetsweek sweatdrop
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 9:12 am

loving~dolphins
Piet Plutonium

Ja idd maar ik ga ff kijken op internet bij academische ziekenhuizen like VU of AMC wat ze daar te bieden hebben aan onderzoeken.
En heerlijk he ^^

Ziekenhuizen zijn gewoon altijd interresant XD is VU ook een ziekenhuis? Ik kwam voor mn vorige werk welleens bij een bloedonderzoeks centrum bij amsterdam atal ofzo voor de beveiliging.
Maar idd lekker weer zeg pfff! Zit nu bij mn zus en stap zo weer op de fiets. Heb mn avond eten gevonden XD zo handig familie in de buurt. Geniet er van dat lopen ^^ en ja toetsweken.. ik zal voor je duimen!

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 10:37 am

Piet Plutonium
loving~dolphins
Piet Plutonium

En heerlijk he ^^

Ziekenhuizen zijn gewoon altijd interresant XD is VU ook een ziekenhuis? Ik kwam voor mn vorige werk welleens bij een bloedonderzoeks centrum bij amsterdam atal ofzo voor de beveiliging.
Maar idd lekker weer zeg pfff! Zit nu bij mn zus en stap zo weer op de fiets. Heb mn avond eten gevonden XD zo handig familie in de buurt. Geniet er van dat lopen ^^ en ja toetsweken.. ik zal voor je duimen!

Ja idd ben het helemaal met je eens over ziekenhuizen. En ja VU is ook een ziekenhuis maar ook een universiteit en ik ken die instelling niet XD
En heerlijk die vogels die nog aan het fluiten zijn ^^
Thanks smile
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 1:58 pm

loving~dolphins
Piet Plutonium
loving~dolphins
Piet Plutonium

En heerlijk he ^^

Ja idd ben het helemaal met je eens over ziekenhuizen. En ja VU is ook een ziekenhuis maar ook een universiteit en ik ken die instelling niet XD
En heerlijk die vogels die nog aan het fluiten zijn ^^
Thanks smile

Ah net zoiets als het UMCG ofzo dat is ook uni en ziekenhuis. Tis hier onderhand donker... geen vogels meer >.< het is nog bestwel fris zeg.. Nog even een muziekje luisteren voor bedtijd, alles gelukt met je scheidingstechnieken? razz

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 2:18 pm

Piet Plutonium

Ah net zoiets als het UMCG ofzo dat is ook uni en ziekenhuis. Tis hier onderhand donker... geen vogels meer >.< het is nog bestwel fris zeg.. Nog even een muziekje luisteren voor bedtijd, alles gelukt met je scheidingstechnieken? razz

Ja maar in amsterdam hebben ze er 2 namelijk het VUMC en het AMC
Nee idd maar het is wel heel mooi helder buiten XD mooi die sterren zo
en slaap lekker
en well scheidings technieken het gaat wel sweatdrop
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 2:23 pm

loving~dolphins
Piet Plutonium

en slaap lekker

DAT is wel 1 ding wat ik heel erg mis in de stad ten opzichte van waar ik vandaan kwam.. ik zie zo weinig sterren meer sad een heldere nacht als dit is magisch op t platteland zonder lichtvervuiling...
Maarja dat zal idd, Adam grosse stad veel zieken! haha daar is altijd wel stagewerk te vinden ^^
jij ook slaap lekker!

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 2:29 pm

Piet Plutonium
loving~dolphins
Piet Plutonium

en slaap lekker

DAT is wel 1 ding wat ik heel erg mis in de stad ten opzichte van waar ik vandaan kwam.. ik zie zo weinig sterren meer sad een heldere nacht als dit is magisch op t platteland zonder lichtvervuiling...
Maarja dat zal idd, Adam grosse stad veel zieken! haha daar is altijd wel stagewerk te vinden ^^
jij ook slaap lekker!

Ik snap wat je bedoeld ik woon ook in een stad maar hier valt het nog wel mee maar ik weet wel dat toen ik in dat dorpje woonde nog wel meer sterren zag, k weet helemaal wat je bedoeld
en well het is toch nog best moeilijk
thanks ^^
PostPosted: Mon Mar 28, 2011 1:01 pm

holy wow, een uur eerder opstaan dan normaal XD Wat ik allemaal niet overheb voor mijn eigen flatje!!

kittyocean
Captain

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Mon Mar 28, 2011 1:07 pm

en dan ligt het er nog aan waarmee je reist! ben ze lang onderweg door de bus ofzo?
anyhow, apartments RULE cool
PostPosted: Mon Mar 28, 2011 1:27 pm

Ik weet nog niet eens of ik het overleef als ik dat jaar stage ga lopen in het buitenland sweatdrop
maar ik wil het zo graag whee

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 29, 2011 12:05 pm

Piet Plutonium
en dan ligt het er nog aan waarmee je reist! ben ze lang onderweg door de bus ofzo?
anyhow, apartments RULE cool

Tram en bus. Yay, morgen kan ik 10 (!!) minuten langer blijven liggen!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 950 951 952 953 954 955 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games