|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:21 am
Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:21 am
and she get here self a jan letter biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:22 am
Filthy Bakåt knappen funkade inte! scream *skylla på* näe jag vet! scream men du är kung på det allafall blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:22 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry *Tittar sig omkring* Hmmm... sad **nosar på mp3 spelaren* oooh... *fpllar lite granna på* o_O *Titta konstigt på**rycker åt sig den och springer* jag hittade den, min! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:23 am
Hej Hej! biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:24 am
Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry *Tittar sig omkring* Hmmm... sad **nosar på mp3 spelaren* oooh... *fpllar lite granna på* o_O *Titta konstigt på**rycker åt sig den och springer* jag hittade den, min! xd NYAH!! Min jue. o___O *Springer efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd *poke* velvet erotica?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon *kasta papper på d0ppel* *halo* gonk *kasta skrivare på* gonk ..*gå fram till**PET* Poly Etylen Tereftalat? neutral ? sweatdrop "allt bra då?"*ni är ju konstiga sandviken har den 3:e största innebandy cuppen ju! gonk vi kanske ska dit domokun *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou nä förstår du theresa vi e månmänniskor...XP jaså är ni. Det visste jag inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:26 am
Valkyria86 Filthy Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd *poke* velvet erotica? Hah? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry *Tittar sig omkring* Hmmm... sad **nosar på mp3 spelaren* oooh... *fpllar lite granna på* o_O *Titta konstigt på**rycker åt sig den och springer* jag hittade den, min! xd NYAH!! Min jue. o___O *Springer efter**ser på med hunvalpsögon* men hon vill ha... *blinkar oförstående*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Kyuu Pingu-tema? @o@ Du är ball. heart whee ... *Skakar på benet* x_O;; En kompis skickade mp3'n till mig. Mwah, en kompis som numer är min gud. @_@ Säkert? :B Men du är grymmare med det rosa håret! heart *håller sig hårt fast med båda armarna* Pingu ÄR respekt. >:B Men det är kul att någon uppmärksammar mitt trademark-hår. Jag har inte ändrat det sedan jag blev medlem på Gaia, i februari '03. domokun Filthy: Eh, jasså. XDD;; Heh. Felåt. >w< Valkyria: Jag kan nästan ingenting om litteratur, dock... Bara skrivregler. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon ? sweatdrop "allt bra då?"*ni är ju konstiga sandviken har den 3:e största innebandy cuppen ju! gonk vi kanske ska dit domokun * Om du någonsin undrat vad PET i PET-flaska betyder. :B Du åker hit av fri vilja och VI är de konstiga?! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:27 am
Filthy Valkyria86 Filthy Kyuu: Verkligen inte. Jag spelade flera gånger men ändå hann jag inte med enklaste. xd xd *poke* velvet erotica? Hah? gonk eeh.. bara pratsjuk... *kastar en känga på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:28 am
D0ppelganger jiminijon ? sweatdrop "allt bra då?"*ni är ju konstiga sandviken har den 3:e största innebandy cuppen ju! gonk vi kanske ska dit domokun * Om du någonsin undrat vad PET i PET-flaska betyder. :B Du åker hit av fri vilja och VI är de konstiga?! surprised xp uh..innebandy är kul?kanske därfär vi vill dit*hah då finns ju lilla jag där eek och du får inte äta mig då! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|