Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 949 950 951 952 953 954 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 8:48 am

Hoe welke hei XD
en Yaay mooi weer net ff een uurtje gelopen met mijn broertje in het duinbos ^^
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 2:13 pm

ik ben moooooe

(wordt een drukke week voor me. Met feestje, feestje, tandart, feest, feestje en feest - en bijna alle feestjes zijn voor mij XD Jarig zijn is zoooo vermoeiend)

kittyocean
Captain

RoseArch

PostPosted: Wed Mar 23, 2011 1:13 pm

kittyocean
ik ben moooooe

(wordt een drukke week voor me. Met feestje, feestje, tandart, feest, feestje en feest - en bijna alle feestjes zijn voor mij XD Jarig zijn is zoooo vermoeiend)

Ik zou zeggen: niet verjaren. Maar dat zou niet al te praktisch zijn, niet waar?
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 1:57 pm

maar dan loop ik ook alle cadeaus mis XD

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 2:04 pm

@kitty true mrgreen maar feestjes vieren is leuk! houd je van de straat.
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 2:50 pm

ook true, maar ik vier het op mijn werk, op de vereniging... dus moet ik toch echt eerst de straat op XD

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:02 am

Piet Plutonium

Oh wow doe maar interresant o.o had ik maar iets in die richting gezocht... nu zit ik hier zonder huiswerk OF iets te doen XD vriend van me in Groningen studeert ook chemie of wat het ook is. Klinkt altijd zo cool...
Ik bestudeer momenteel een eitje dat bakt in de pan.
Zijn scheidingstechnieken dingen als destileren oid?

Het is ook heel interresant XD ik hou van het werken met DNA.
Maar wat ik uiteindelijk ga doen is Bio-chemie/-research (laboratoiumonderzoek)
Dus je bent kok of trek ik nou de verkeerde conclusie's
En scheidinstechnieken heeft idd daar mee te maken maar er komt nog veel meer bij kijken maar helaas is de scheidingstechnieken die wij hebben gehad meer gericht op Chemie en ik doe geen chemie meer, dus wij hebben er officiel niks aan, behalve een bepaalde technieken zoals gelectroforese XD
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:11 am

loving~dolphins
Piet Plutonium

Oh wow doe maar interresant o.o had ik maar iets in die richting gezocht... nu zit ik hier zonder huiswerk OF iets te doen XD vriend van me in Groningen studeert ook chemie of wat het ook is. Klinkt altijd zo cool...

En scheidinstechnieken heeft idd daar mee te maken maar er komt nog veel meer bij kijken maar helaas is de scheidingstechnieken die wij hebben gehad meer gericht op Chemie en ik doe geen chemie meer, dus wij hebben er officiel niks aan, behalve een bepaalde technieken zoals gelectroforese XD

Ah oke ja zoiets begreep ik al van die jongen in Gruningn razz de klas splitste zich op met chemie en bio dingen ofzo? No idea.. maar idd wel begrijpelijk dat chemie en bio niet dezelfde dingen gebruiken, beetje als natuur en scheikunde? Weet er zelf weinig van XD
En nee ik ben geen kok! ik had gewoon nog niet gegeten en toen had ik iets heeeeeel lekkers gemaakt met brood ei en kaas mmmmmm. Zelf heb ik elektrotechniek gedaan.

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:13 am

Piet Plutonium
loving~dolphins
Piet Plutonium

Ah oke ja zoiets begreep ik al van die jongen in Gruningn razz de klas splitste zich op met chemie en bio dingen ofzo? No idea.. maar idd wel begrijpelijk dat chemie en bio niet dezelfde dingen gebruiken, beetje als natuur en scheikunde? Weet er zelf weinig van XD
En nee ik ben geen kok! ik had gewoon nog niet gegeten en toen had ik iets heeeeeel lekkers gemaakt met brood ei en kaas mmmmmm. Zelf heb ik elektrotechniek gedaan.

Well chemie is alleen maar scheikunde en wiskunde en bio is scheikunde (en bacterien martelen) en microbiologie.
En haha okay lol klinkt als iets wat ik vanmiddag ook heb gemaakt XD
en okay dus je werkt nu als wat?
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:20 am

loving~dolphins
Piet Plutonium
loving~dolphins
Piet Plutonium

Well chemie is alleen maar scheikunde en wiskunde en bio is scheikunde (en bacterien martelen) en microbiologie.
En haha okay lol klinkt als iets wat ik vanmiddag ook heb gemaakt XD
en okay dus je werkt nu als wat?

En electroforese is dan iets met elektriciteit ofniet! hehe
En ja wieweet.. het was een broodje in de pan met een gat in het midden. Vervolgens giet je het ei in het broodje direct nadat je het in de pan hebt gelegd. Eventjes wachten tot het stolt. Kaas erop, ham erop of spek aan de zeikant van de pan bakken en nog een ander broodje boven op de ham en kaas. Geheel omdraaien en nog even het andere broodje bakken en mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnomnomnom!!
En ja mijn werk.. werk.. ik doe voornamelijk niets. En wanneer ik wel wat doe neem ik de telefoon aan en registreer ik werkzaamheden in het gas/elektra distributienet wat in de grond ligt van noord en zuid Nederland.

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:27 am

Piet Plutonium

En electroforese is dan iets met elektriciteit ofniet! hehe
En ja wieweet.. het was een broodje in de pan met een gat in het midden. Vervolgens giet je het ei in het broodje direct nadat je het in de pan hebt gelegd. Eventjes wachten tot het stolt. Kaas erop, ham erop of spek aan de zeikant van de pan bakken en nog een ander broodje boven op de ham en kaas. Geheel omdraaien en nog even het andere broodje bakken en mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnomnomnom!!
En ja mijn werk.. werk.. ik doe voornamelijk niets. En wanneer ik wel wat doe neem ik de telefoon aan en registreer ik werkzaamheden in het gas/elektra distributienet wat in de grond ligt van noord en zuid Nederland.

En ja het is iets met electriciteit XD maar als ikdat ga uitleggen is het in ene wel heel veel razz Opzich is dit wel handig als je er meer over wil weten XD
en well ik heb alleen mijn eitje gebakken met kaas omdat iemand de ham al had opgemaakt sad
maar goed Wil je dan niet liever veldwerk doen?
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:30 am

dik een uur gelopen met m'n vader bij de Grote Hegge (ofzoiets XD) @w@ ben moe XD aan de benen..
heb me voorgenomen om (bijna) elke dag een stukje te lopen e.e' vooral omdat ik beweging niet gewent ben, zal het me goed doen @w@ en met dat heerlijke weer vind ik het niet erg om naar buiten te gaan XD (alhoewel, als het snik heet wordt deze zomer, blijf ik binnen XD -wilt wit blijven-)

Neo Sideralis

Desirable Genius

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:38 am

loving~dolphins

En ja het is iets met electriciteit XD maar als ikdat ga uitleggen is het in ene wel heel veel razz Opzich is dit wel handig als je er meer over wil weten XD
en well ik heb alleen mijn eitje gebakken met kaas omdat iemand de ham al had opgemaakt sad
maar goed Wil je dan niet liever veldwerk doen?

Gelelektroforese is... ingewikkeld XD oef.. ik begrijp dat het een soort moleculen magneet is!
En ach een ei op zichzelf met kaas is natuurlijk ook heeeeeeeeel lekker!
Veldwerk weet ik niet of ik dat weer wil doen.. het veldwerk wat ik heb gedaan vond ik absoluut niet leuk. Ik heb ook meer het probleem dat ik echt niet weet wat ik wil, bang om de verkeerde keuzes te maken en in dom saai werk te belanden ofzoiets.. misschien moet ik maar in de horeca kok worden en wat daar allemaal nog wel niet meer is te doen! biggrin
Maar als ik het goed begrijp krijg ik als ik later een enge ziekte heb misschien een medicijn waar jij aan meegeholpen hebt?
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 6:49 am

Piet Plutonium

Gelelektroforese is... ingewikkeld XD oef.. ik begrijp dat het een soort moleculen magneet is!
En ach een ei op zichzelf met kaas is natuurlijk ook heeeeeeeeel lekker!
Veldwerk weet ik niet of ik dat weer wil doen.. het veldwerk wat ik heb gedaan vond ik absoluut niet leuk. Ik heb ook meer het probleem dat ik echt niet weet wat ik wil, bang om de verkeerde keuzes te maken en in dom saai werk te belanden ofzoiets.. misschien moet ik maar in de horeca kok worden en wat daar allemaal nog wel niet meer is te doen! biggrin
Maar als ik het goed begrijp krijg ik als ik later een enge ziekte heb misschien een medicijn waar jij aan meegeholpen hebt?

Hahaha dat is nog een eitje XD als je die andere technieken ook kent
En ja idd maar ik miste wel mijn ham... XD
Hmmmm ik snap wel wat je bedoeld maar ik heb ook echt vrij laat deze keuze genomen ik wilde eerst iets van pedagogiek doen (thank God dat ik dat niet heb gekozen XD ik zou me alleen maar vervelen) maar goed ik was al heel goed in scheikunde en biologie en wilde daarmee verder en tataa toen had mijn mentor het over een laboratorium studie ik had daar helemaal niet aangedacht XD en nu doe ik dat. Hmmm hoe heb jij deze keuze dan gemaakt?
En miss wel wink al wil ik zelf meer bij de oorzaak gaan kijken in de genen met DNA whee

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 7:08 am

loving~dolphins

Hahaha dat is nog een eitje XD als je die andere technieken ook kent
En ja idd maar ik miste wel mijn ham... XD
Hmmmm ik snap wel wat je bedoeld maar ik heb ook echt vrij laat deze keuze genomen ik wilde eerst iets van pedagogiek doen (thank God dat ik dat niet heb gekozen XD ik zou me alleen maar vervelen) maar goed ik was al heel goed in scheikunde en biologie en wilde daarmee verder en tataa toen had mijn mentor het over een laboratorium studie ik had daar helemaal niet aangedacht XD en nu doe ik dat. Hmmm hoe heb jij deze keuze dan gemaakt?
En miss wel wink al wil ik zelf meer bij de oorzaak gaan kijken in de genen met DNA whee

Oef ja pedagogiek dat is heeeeel iets anders dan lab. techniek. Nouja leuk dat je het interresant vind!! Ik heb de keuze gemaakt door met anderen mee te gaan.. in de eerste plaats dacht ik het interresant te vinden maar nu is dat weer anders. Ik zou wel wat buiten de techniek willen doen maar ik weet niet wat. Iets wat minder ingewikkeld is ofzo en waar ook echt mn interresses naar uit gaan maar ik weeeeet het niet XD in een ziekenhuis werken bijvoorbeeld. Elektriciteitsdraadjes praten nooit terug.. lol razz
Het is ook een stuk fijner als je een advies krijgt van bijv. je mentor om een bepaalde richting op te gaan. Of gewoon een goede reden om het te doen..
Nouja als er later toch echt iets mis met me blijkt te zijn kun jij dat dus op DNA niveau oplossen dat is in ieder geval fijn om te weten XD klinkt allemaal wel gaaf hoor..
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 949 950 951 952 953 954 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games