|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:16 am
Gandiloulou nä förstår du theresa vi e månmänniskor...XP haha. Förresten nu är jag glad som ett solsken. Pappa håller på och intallerar min dator.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyuu D0ppelganger Kyuu Mr.J D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding vill ha dina horn!!! *tittar avundsjukt på d0ppelganger* Hans är mycket större än mina! ;_; Jag känner mina testosteronvärden sjunka i botten. xd D0ppel är en mycket större pojke. XB ... *Biter honom i smalbenen* ÒBÓ Valkyria: Det är det inte, men eftersom svenska är ett så hysteriskt språk så måste man skriva ihop ALLA sammankopplade ord, även om det är flera på rad. Så det blir "jätteuttråkad". ^^;;; *Dunkar huvudet i väggen* någon har fått en överdos av svenskalektion!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon *kasta papper på d0ppel* *halo* gonk *kasta skrivare på* gonk ..*gå fram till**PET*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:17 am
Filthy Valkyria86 *kastar en beseech skiva i huvudet på* ninja Beseech! *sätter på låten b***h* heart fan, den lyssnade ju jag på för en minut sedan!! biggrin *sätter på igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:18 am
*Tittar sig omkring* Hmmm... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:18 am
Kyuu Pingu-tema? @o@ Du är ball. heart whee ... *Skakar på benet* x_O;; En kompis skickade mp3'n till mig. Mwah, en kompis som numer är min gud. @_@ Säkert? :B Men du är grymmare med det rosa håret! heart *håller sig hårt fast med båda armarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:19 am
Bakåt knappen funkade inte! scream *skylla på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:20 am
Chibi Strawberry *Tittar sig omkring* Hmmm... sad **nosar på mp3 spelaren* oooh... *fpllar lite granna på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Kyuu D0ppelganger Kyuu Mr.J D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding vill ha dina horn!!! *tittar avundsjukt på d0ppelganger* Hans är mycket större än mina! ;_; Jag känner mina testosteronvärden sjunka i botten. xd D0ppel är en mycket större pojke. XB ... *Biter honom i smalbenen* ÒBÓ Valkyria: Det är det inte, men eftersom svenska är ett så hysteriskt språk så måste man skriva ihop ALLA sammankopplade ord, även om det är flera på rad. Så det blir "jätteuttråkad". ^^;;; *Dunkar huvudet i väggen* någon har fått en överdos av svenskalektion! Vaddå jag språknörd? @w@;; *Äter några ordböcker* Filthy: OMG, är du en DDR-galning? xd heart Hur många fötter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Tittar sig omkring* Hmmm... sad domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Chibi Strawberry *Tittar sig omkring* Hmmm... sad **nosar på mp3 spelaren* oooh... *fpllar lite granna på* o_O *Titta konstigt på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon *kasta papper på d0ppel* *halo* gonk *kasta skrivare på* gonk ..*gå fram till**PET* Poly Etylen Tereftalat? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:21 am
Kyuu Valkyria86 Kyuu D0ppelganger Kyuu Mr.J D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding vill ha dina horn!!! *tittar avundsjukt på d0ppelganger* Hans är mycket större än mina! ;_; Jag känner mina testosteronvärden sjunka i botten. xd D0ppel är en mycket större pojke. XB ... *Biter honom i smalbenen* ÒBÓ Valkyria: Det är det inte, men eftersom svenska är ett så hysteriskt språk så måste man skriva ihop ALLA sammankopplade ord, även om det är flera på rad. Så det blir "jätteuttråkad". ^^;;; *Dunkar huvudet i väggen* någon har fått en överdos av svenskalektion! Vaddå jag språknörd? @w@;; *Äter några ordböcker* Filthy: OMG, är du en DDR-galning? xd heart Hur många fötter? önskar att du kunde gjort mina literatur priov gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|