|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:07 am
On my mind: iemand heeft nu al 4 uur achter elkaar in mijn shop zitten bumpen neutral nu al 89 Bumps..... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:08 am
Oranjekorfbalpizza! On my mind: iemand heeft nu al 4 uur achter elkaar in mijn shop zitten bumpen neutral nu al 89 Bumps..... xd Vind je dat niet vervelend dan? Omdat je: xd Typt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:33 am
Jenske Oranjekorfbalpizza! On my mind: iemand heeft nu al 4 uur achter elkaar in mijn shop zitten bumpen neutral nu al 89 Bumps..... xd Vind je dat niet vervelend dan? Omdat je: xd Typt? waarom zou dat vervelend moeten zijn dan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:36 am
On my mind: M'n middelvinger is soort van opgezwollen... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:38 am
erm, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 4:12 am
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik weet wel dat ik om een uur of 6 wakker werd, en toen kriebelde die heel erg, heb ik ff gekrabt, toen ging het niet over, heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen. En nu issie dik en m'n topje rood.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 4:25 am
ButtonFly Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik weet wel dat ik om een uur of 6 wakker werd, en toen kriebelde die heel erg, heb ik ff gekrabt, toen ging het niet over, heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen. En nu issie dik en m'n topje rood. Is dat een gewoonte? xp Maar om even serieus te worden denk ik dat je toch even langs de huisarts moet sad . Het klinkt namelijk niet goed...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 4:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 5:51 am
DarkKenn ButtonFly Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik weet wel dat ik om een uur of 6 wakker werd, en toen kriebelde die heel erg, heb ik ff gekrabt, toen ging het niet over, heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen. En nu issie dik en m'n topje rood. Is dat een gewoonte? xp Maar om even serieus te worden denk ik dat je toch even langs de huisarts moet sad . Het klinkt namelijk niet goed... Spuug helpt tegen muggenbeten hoor. En inderdaad, ik zou maar even langs de huisarts gaan als het niet beter wordt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:20 am
* look beyond *
Ik luister toevallig The Dream Within van Final Fantasy. Dat zinnetje kwam net langs razz
@bout muggenbulten: vooral NIET krabben! Als het niet wil lukken, doe er dan eeeh.. een pleister over ofzo. Meestal gaat de muggenbult dan na twee dagen weg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:31 am
DarkKenn ButtonFly heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen Is dat een gewoonte? xp Eh, soort van xd , als iets kriebelt spuug ik er wel es op, dan kriebelt het minder erg xd . Silverbleed @bout muggenbulten: vooral NIET krabben! Als het niet wil lukken, doe er dan eeeh.. een pleister over ofzo. Meestal gaat de muggenbult dan na twee dagen weg. Ik was om 6 uur 's ochtends niet wakker genoeg om het licht aan te doen en te kijken of het een muggenbult was...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:35 am
ButtonFly DarkKenn ButtonFly heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen Is dat een gewoonte? xp Eh, soort van xd , als iets kriebelt spuug ik er wel es op, dan kriebelt het minder erg xd . Silverbleed @bout muggenbulten: vooral NIET krabben! Als het niet wil lukken, doe er dan eeeh.. een pleister over ofzo. Meestal gaat de muggenbult dan na twee dagen weg. Ik was om 6 uur 's ochtends niet wakker genoeg om het licht aan te doen en te kijken of het een muggenbult was... dan moet je vanaf nu niet meer krabben. 3nodding tis moeilijk, das waar. Maar er wordt een muggenplaag verwacht sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:39 am
Silverbleed ButtonFly DarkKenn ButtonFly heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen Is dat een gewoonte? xp Eh, soort van xd , als iets kriebelt spuug ik er wel es op, dan kriebelt het minder erg xd . Silverbleed @bout muggenbulten: vooral NIET krabben! Als het niet wil lukken, doe er dan eeeh.. een pleister over ofzo. Meestal gaat de muggenbult dan na twee dagen weg. Ik was om 6 uur 's ochtends niet wakker genoeg om het licht aan te doen en te kijken of het een muggenbult was... dan moet je vanaf nu niet meer krabben. 3nodding tis moeilijk, das waar. Maar er wordt een muggenplaag verwacht sweatdrop Hij kriebelt nu al niet meer ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:43 am
ButtonFly Silverbleed ButtonFly DarkKenn ButtonFly heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen Is dat een gewoonte? xp Eh, soort van xd , als iets kriebelt spuug ik er wel es op, dan kriebelt het minder erg xd . Silverbleed @bout muggenbulten: vooral NIET krabben! Als het niet wil lukken, doe er dan eeeh.. een pleister over ofzo. Meestal gaat de muggenbult dan na twee dagen weg. Ik was om 6 uur 's ochtends niet wakker genoeg om het licht aan te doen en te kijken of het een muggenbult was... dan moet je vanaf nu niet meer krabben. 3nodding tis moeilijk, das waar. Maar er wordt een muggenplaag verwacht sweatdrop Hij kriebelt nu al niet meer ^_^ das mooi. vooral niet krabben he? nie vergeten wink dan ben je em hopelijk in elk geval na twee dagen kwijt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:57 am
Silverbleed ButtonFly Silverbleed ButtonFly DarkKenn ButtonFly heb ik er ff op gespuugd en ben weer gaan slapen Is dat een gewoonte? xp Eh, soort van xd , als iets kriebelt spuug ik er wel es op, dan kriebelt het minder erg xd . Silverbleed @bout muggenbulten: vooral NIET krabben! Als het niet wil lukken, doe er dan eeeh.. een pleister over ofzo. Meestal gaat de muggenbult dan na twee dagen weg. Ik was om 6 uur 's ochtends niet wakker genoeg om het licht aan te doen en te kijken of het een muggenbult was... dan moet je vanaf nu niet meer krabben. 3nodding tis moeilijk, das waar. Maar er wordt een muggenplaag verwacht sweatdrop Hij kriebelt nu al niet meer ^_^ das mooi. vooral niet krabben he? nie vergeten wink dan ben je em hopelijk in elk geval na twee dagen kwijt 3nodding Misschien heb ik er ook gewoon in m'n slaap op gelegen. -Je wilt niet weten hoe vaag ik lig in bed xd -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|