|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 2:34 am
Chibi Strawberry Bannad pga trakasserier. 3nodding Yay.. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 7:16 am
- hatar skolan. - orkar inte. - sur. - ledsen. - gråtfärdig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 7:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:14 am
+ Matte och jag brottades i soffan, var s**t kul! xd Jag förlora tyvärr << + Gick bra på provet 3nodding andra delen av provet görs imorrn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:20 am
- Oh.. najs.. kvällen börjar med ett bråk.. men vad hade man annars väntat sig? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:29 am
- Struntar i att logga in på Msn på ett långt tag.. - Ääcklig mat till middag.. gonk - Hade matte idag.. stare - Must.. Have.. Candy..
+ Struntar i att logga in på Msn på ett långt tag.. + God mat på skolan (lunch).. whee + Drar till kiosken senare.. heart + Bra musik.. heart + .. Nåt.. (måste ha fler plus än minus <.<; )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:30 am
Nightmare Asura - Struntar i att logga in på Msn på ett långt tag.. - Ääcklig mat till middag.. gonk - Hade matte idag.. stare - Must.. Have.. Candy.. + Struntar i att logga in på Msn på ett långt tag.. + God mat på skolan (lunch).. whee + Drar till kiosken senare.. heart + Bra musik.. heart + .. Nåt.. (måste ha fler plus än minus <.<; ) *Host* Mitt fel att han inte loggar in *Host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 9:26 am
+ Morgan och jag... allt verkar bättre mellan oss just nu. smile Jag... är... ond... MOUAHAHA.
- Mår dåligt... ont i huvudet... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 9:29 am
+ ...jag kunde sova under lektionen iaf. ^^
- the return of the insomnia. - permanent stupidness. - permanent jeflighet mot alla. vilket lett till - alla hatar mig och vill att jag ska avlida och bli uppeten av chihuahuas. ... - jag vet inte hur man stavar till chihuahua.
mad stressed gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 9:30 am
+Mår mycket bättre än igår
- min syster åker till sri lanka och jag kommer inte att få träffa henne på 2 veckor - hon tog min skolväska
-/+ kär
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 9:34 am
det mest enorma minuset av allt. - jag har tappat min miyavi pin. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 9:45 am
+ Pannband whee + Uh..Min säng är fluffig :3 + Cradle Of Smutsig-kun o_O heart xd
- Sjuk - Ont i armar och ben +_+ ... ... ...Och rumpan. MISSTOLKA INTE DET! stare - Trött :/ - Vill se film - Vill leka med Blixtra-chan - Vill spela nåt Final Fantasy spel @__@ - ...Haha xD *Hemlig anledning* - Jag är lam..-.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|