|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:42 am
Ik verzin net het woord eierdopje in de jeopardy thread en nu zit ik weer met dat k*t liedje van calimero in mijn hoofd, IK HAAT DAT ZO >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:16 pm
Ga je met me mee met calimero en ze vriendjes op tv? 2 keer biggrin biggrin smile smile smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:24 pm
Elfinzu Ga je met me mee met calimero en ze vriendjes op tv? 2 keer biggrin biggrin smile smile smile NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ gonk gonk gonk scream scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:37 pm
Darlaa Elfinzu Ga je met me mee met calimero en ze vriendjes op tv? 2 keer biggrin biggrin smile smile smile NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ gonk gonk gonk scream scream xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:45 pm
nou hier mischien ?_?. gaia is een zooitje, door die mini games praat niemand meer op topic's en deze guild loopt nog steeds goed 3nodding en omdat ik me verveel kom ik terug naar deze guild om onzin te posten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:53 pm
Norwood nou hier mischien ?_?. gaia is een zooitje, door die mini games praat niemand meer op topic's en deze guild loopt nog steeds goed 3nodding en omdat ik me verveel kom ik terug naar deze guild om onzin te posten. Weeeee!! *Glomps!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 2:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:12 pm
Cassidy92 OMG ik wordt egt gek van die gasten in de chatterbox die van die topics maken van: I need a gf!! net of ze geen leven hebben ofzo egt zo irritant! Als je niet op ze let heb je er geen last van. Meestal zijn het gewoon newbies die nog niet echt wegwijs zijn en meer een soort maatje zoeken om mee op te trekken op Gaia dan echt een (internet) relatie.
Sommige zijn trouwens erg aardig als je de moeite neemt een gesprek met ze te voeren. De definitie voor 'GF'' en ''BF'' lijkt hier op Gaia wel anders te zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:35 pm
Lucifer Luscious Cassidy92 OMG ik wordt egt gek van die gasten in de chatterbox die van die topics maken van: I need a gf!! net of ze geen leven hebben ofzo egt zo irritant! Als je niet op ze let heb je er geen last van. Meestal zijn het gewoon newbies die nog niet echt wegwijs zijn en meer een soort maatje zoeken om mee op te trekken op Gaia dan echt een (internet) relatie.
Sommige zijn trouwens erg aardig als je de moeite neemt een gesprek met ze te voeren. De definitie voor 'GF'' en ''BF'' lijkt hier op Gaia wel anders te zijn. Ja, hier zit het zo: GF: Guardian Force xd Nee niet echt ... maar nu serieus ... GF = Girl + Friend BF = Boy + Friend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:59 am
ziten hier nog meer mensen op neopets (kweetet al van dalaa en just_alone)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 4:01 am
Dragonfly2900 Lucifer Luscious Cassidy92 OMG ik wordt egt gek van die gasten in de chatterbox die van die topics maken van: I need a gf!! net of ze geen leven hebben ofzo egt zo irritant! Als je niet op ze let heb je er geen last van. Meestal zijn het gewoon newbies die nog niet echt wegwijs zijn en meer een soort maatje zoeken om mee op te trekken op Gaia dan echt een (internet) relatie.
Sommige zijn trouwens erg aardig als je de moeite neemt een gesprek met ze te voeren. De definitie voor 'GF'' en ''BF'' lijkt hier op Gaia wel anders te zijn. Ja, hier zit het zo: GF: Guardian Force xd Nee niet echt ... maar nu serieus ... GF = Girl + Friend BF = Boy + Friend BF=Button + Fly blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 4:29 am
Anne Heersma ziten hier nog meer mensen op neopets (kweetet al van dalaa en just_alone) oh, nee, neeneenee, Darlaa heeft neopets afgeschreven xp blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 5:04 am
Anne Heersma ziten hier nog meer mensen op neopets (kweetet al van dalaa en just_alone) Ik heb m'n neopet een beetje verwaarloosd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|