|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2011 11:55 am
Hij is vast veilig. Ze zeggen dat daar niks is gebeurt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 3:10 am
In california is een man verdronken door de Tsunami... gelukkig las ik dat pas toen ik met die ene jongen sprak. Ze hadden daar wel een waarschuwing gehad, maar er is niets gebeurd. Maar ja, nu is er kans op een tweede tsunami.... *zorgenbijtje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 2:55 pm
Wat een misére wat een misére wat een misére. Mijn gedachten gaan uit naar de mensen in Japan en naar de gebieden getroffen door de Tsunami.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 5:11 am
ik denk dat de wederopbouw nu kan beginnen, dat het grootste gevaar nu wel voorbij is. Ik weet zeker dat Japan er bovenop komt - het is een erg georganiseerd land en hun gebouwen waren al berekend op aardbevingen, waardoor de boel redelijk stabiel is blijven staan.
Bewondering voor de architecten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 7:14 am
kittyocean ik denk dat de wederopbouw nu kan beginnen, dat het grootste gevaar nu wel voorbij is. Ik weet zeker dat Japan er bovenop komt - het is een erg georganiseerd land en hun gebouwen waren al berekend op aardbevingen, waardoor de boel redelijk stabiel is blijven staan. Bewondering voor de architecten Japan is geen arm land, ze redden het wel. En in dat soort gebieden zijn ze wel gewend aan aardbevingen, dus er wel op voorbereid. Door die 2 aardplaten die tegen elkaar botsten kunnen zowaar aardbevingen, tsunami's en branden ontstaan... En waarschijnlijk ontstaat er later in dat gebied ook een vulkaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 3:33 pm
het lijkt allemaal zo op een doomscenario uit een anime, maar dan is het echt!
dr is wel wat aan de hand onder de grond zeg.. 2012? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 14, 2011 4:19 am
Men zegt dat de Maya kalender verkeerd geinterpreteerd is - tot 2012 heeft de wereld last van natuurrampen en oorlogen... maar ja, als de wereld vergaat zijn we die problemen natuurlijk ook kwijt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 2:26 am
kittyocean maar ja, als de wereld vergaat zijn we die problemen natuurlijk ook kwijt... ^ made my day
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 2:32 am
kittyocean Men zegt dat de Maya kalender verkeerd geinterpreteerd is - tot 2012 heeft de wereld last van natuurrampen en oorlogen... maar ja, als de wereld vergaat zijn we die problemen natuurlijk ook kwijt... vergaan zou zo onlogisch zijn XD maar spiritueel gezien, wordt er een verandering verwacht. (positief uiteindelijk) was niet al een keer eerder het einde van de wereld voorspelt? e.e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 8:26 am
en toen was ik weer single... please kill me...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 12:28 pm
Neo MOF kittyocean Men zegt dat de Maya kalender verkeerd geinterpreteerd is - tot 2012 heeft de wereld last van natuurrampen en oorlogen... maar ja, als de wereld vergaat zijn we die problemen natuurlijk ook kwijt... vergaan zou zo onlogisch zijn XD maar spiritueel gezien, wordt er een verandering verwacht. (positief uiteindelijk) was niet al een keer eerder het einde van de wereld voorspelt? e.eoch, bijna elke 5 jaar is er wel iemand die beweert dat de aarde vergaat. Wat vindt je dan van die mensen die tickets voor een bergtop in Afrika hebben gekocht, een opblaasbootje op hun zolder hebben, een hamer om aanklampende en verdrinkende mensen van hun bootje los te meppen en die hun kind er op hebben voorbereid (8 jaar nu) dat als hij 12 wordt, de wereld vergaat en zij als enige blijven leven omdat de rest van de wereld niet naar papa en mama willen luisteren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 1:16 pm
@ Dashy dat is wel erg plots e.e
@ Kitty omg XD dat maakte mij en mijn moeder aan het lachen. sommige dingen zijn echt belachelijk e.e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 11:03 pm
Neo MOF @ Dashy dat is wel erg plots e.e
@ Kitty omg XD dat maakte mij en mijn moeder aan het lachen. sommige dingen zijn echt belachelijk e.e ze zegt dat ze opeens last had van bindingsangst...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 16, 2011 2:19 pm
Neo MOF @ Dashy dat is wel erg plots e.e
@ Kitty omg XD dat maakte mij en mijn moeder aan het lachen. sommige dingen zijn echt belachelijk e.e @ Dashy And the reason is pretty sudden too... @ Neo: I know. Het is absurd. @ Whoever wants to read it: Vandaag een klant geholpen en die vergeleek me in een e-mail met het drinken van een goede wijn. Hij was zo blij dat ik het opgelost had XD Maar toch, lezen dat "het gesprek was als het drinken van een goede wijn - Grandioos!" maakt je dag wel goed! Misschien nog kijken of ik hem kan uitprinten XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|