|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:59 am
D0ppelganger Mr.J * sätter dit ett nytt finger* hi hi hi alla som spelar blir rädda så de e inget att skämmas för ^^ ocj ja säger alltid U FELL FOR it efteråt ^^ Då måste jag vara en väldigt udda person, eftersom jag först funderade vad i hela friden jag höll på med och sedan skrek rätt ut att jag haft rätt om tomten hela tiden. rolleyes ja jaja.. NÄSTAn all blir rädda då... blaugh men håll me om att han ser FRUKTANSVÄRT försvarslös ut!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:00 am
det är ingen som har et jan letter till övers va? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:00 am
Mr.J D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding vill ha dina horn!!! *tittar avundsjukt på d0ppelganger* Hans är mycket större än mina! ;_; Jag känner mina testosteronvärden sjunka i botten. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:01 am
Kyuu D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding *Försöker prata som Linus på linjen* Shwabbabawashabwabahh!! XO eek Linus på linjen! Teh seXx! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:02 am
*sitter i ett hörn och räknar sitt guld*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Kyuu D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding *Försöker prata som Linus på linjen* Shwabbabawashabwabahh!! XO eek Linus på linjen! Teh seXx! domokun *börjar dra i hornen* GE MIG DEM gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J ja jaja.. NÄSTAn all blir rädda då... blaugh men håll me om att han ser FRUKTANSVÄRT försvarslös ut!! Skulle den där komma till mig vid jul så skulle jag genast skrika av glädje och glompa honom resten av kvällen. whee Och, det är mina horn. Dom sitter fast. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:03 am
D0ppelganger Kyuu D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding *Försöker prata som Linus på linjen* Shwabbabawashabwabahh!! XO eek Linus på linjen! Teh seXx! domokun Jag och mina associationer. XB ... Linus på linjen äger allting, dock. Det är ju samma röstskådis som Pingu. *w*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:03 am
wahaha jag var bara med några på j-cult domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:04 am
Mr.J D0ppelganger Kyuu D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding *Försöker prata som Linus på linjen* Shwabbabawashabwabahh!! XO eek Linus på linjen! Teh seXx! domokun *börjar dra i hornen* GE MIG DEM gonk Ajje!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:05 am
aja nu sjka jag dra..... men ni kan ju roa er me tomtefar ^^ www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp ni kan j uskicka den till alla era vänner o sprida julterrorn... eeeeeeeeeh julglädjen sweatdrop vidare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:05 am
jiminijon wahaha jag var bara med några på j-cult domokun Jag såg deii!!! HAHAHAHAHA!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 11:09 am
Gandiloulou jiminijon wahaha jag var bara med några på j-cult domokun Jag såg deii!!! HAHAHAHAHA!!!! ok
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|