|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2011 1:33 am
Neo MOF ^ wut? X'D ik kwam vanochtend in een bjd thread (subscribed thread wink ) waren sommigen kennelijk aan het discussiƫren over cosplay XD meer omdat 1 iemand zei dat die cosplay haat en cosplayers achterlijk vindt XD dus die van cosplay houden gaan die hobby verdedigen. komt er een nubnub (sorry XD) bij, die ook cosplay haat. denkt 1 van de cosplay lovers dat het de mule van dat persoon is.. niet dus XD en de nubnub begon ook nog een foto van een bjd belachelijk te maken omdat hij de doll niet mooi vond confused
zulke dingen (online ruzie XD) vind ik nogal amusant e__e'' gelukkig is het nacht in Amerika XD of ze waren nog bezig razz Sowieso, waarom zou je energie steken in een haat-strijd? Ik kan nuttigere dingen met mijn tijd bedenken. Het straalt gewoon van loser-heid, zo'n gevecht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2011 2:19 am
kittyocean Neo MOF ^ wut? X'D ik kwam vanochtend in een bjd thread (subscribed thread wink ) waren sommigen kennelijk aan het discussiƫren over cosplay XD meer omdat 1 iemand zei dat die cosplay haat en cosplayers achterlijk vindt XD dus die van cosplay houden gaan die hobby verdedigen. komt er een nubnub (sorry XD) bij, die ook cosplay haat. denkt 1 van de cosplay lovers dat het de mule van dat persoon is.. niet dus XD en de nubnub begon ook nog een foto van een bjd belachelijk te maken omdat hij de doll niet mooi vond confused
zulke dingen (online ruzie XD) vind ik nogal amusant e__e'' gelukkig is het nacht in Amerika XD of ze waren nog bezig razz Sowieso, waarom zou je energie steken in een haat-strijd? Ik kan nuttigere dingen met mijn tijd bedenken. Het straalt gewoon van loser-heid, zo'n gevecht klopt c:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2011 4:04 am
kittyocean Dashy93 ik vier mijn verjaardag de 26ste (denk ik, 90% zeker), en iedereen is uitgenodigd, als je komt (of als je wilt laten weten of je niet komt, PM of mail naar pee_em_em@hotmail.com ik vier de mijne de 25e, dus de 26e ben ik nogal zombie; sorry XD geeft niets, ik weet nu al zeker dat er veel meer afzeggen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2011 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2011 12:50 pm
waariiiiiin geen ziiiiin?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2011 3:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2011 8:39 am
Charlie Sheen. Toffe gast met retegoeie quotes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2011 9:09 am
En ontslagen XD
(en ik heb geen zin in klusjes XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2011 9:11 am
@ kitty eh idd en same >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2011 3:58 am
kittyocean En ontslagen XD (en ik heb geen zin in klusjes XP) WINNER pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2011 11:22 am
ik kijk weer eens Star Trek Voyager (box) goeie ouwe tijd...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 10:49 am
Yay... helemaal niemand wil op mijn verjaardag komen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 1:33 pm
Dat is best vervelend - een andere dag misschien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2011 6:24 am
het kan niet op een andere dag...
en ik zei "niemand WIL"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2011 9:20 am
Ik maak me zorgen om 1 persoon.... california staat op de danger zone lijst en twee keer raden waar hij woont... aan de kust in California....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|