|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:52 am
Mr.J Gandiloulou lalalalala.... vad ska jag göra nu då?? har kommit hem från dansen... har någon nåt förslag? chatta me oss på gaia ^^ joo...d kan jag göra...samtidigt som jag chattar på annat håll...d e en bra kombination...XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:52 am
Memmi89 Mr.J Memmi89 det finns människor i värden whee jo jo whee vill du spela ett roligt julspel nu i slutet av sommarn?? (lite tidigt kanske men ändå...) www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp spela i typ 1 min o dra på full volym för de e askul Musik ^^ säj till mej när du spelat klart ok?? alla som vill får prova (vad annars.. LOL) äkligt!!! gonk HI HI HI U FELL FOR IT ^^ *petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:53 am
Mr.J Memmi89 Mr.J Memmi89 det finns människor i värden whee jo jo whee vill du spela ett roligt julspel nu i slutet av sommarn?? (lite tidigt kanske men ändå...) www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp spela i typ 1 min o dra på full volym för de e askul Musik ^^ säj till mej när du spelat klart ok?? alla som vill får prova (vad annars.. LOL) äkligt!!! gonk HI HI HI U FELL FOR IT ^^ *petar på* *biter av fingret* käft scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:54 am
Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:55 am
Memmi89 Mr.J Memmi89 Mr.J Memmi89 det finns människor i värden whee jo jo whee vill du spela ett roligt julspel nu i slutet av sommarn?? (lite tidigt kanske men ändå...) www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp spela i typ 1 min o dra på full volym för de e askul Musik ^^ säj till mej när du spelat klart ok?? alla som vill får prova (vad annars.. LOL) äkligt!!! gonk HI HI HI U FELL FOR IT ^^ *petar på* *biter av fingret* käft scream * sätter dit ett nytt finger* hi hi hi alla som spelar blir rädda så de e inget att skämmas för ^^ ocj ja säger alltid U FELL FOR it efteråt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:56 am
*flyr från fototråden* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Memmi89 Mr.J Memmi89 Mr.J Memmi89 det finns människor i värden whee jo jo whee vill du spela ett roligt julspel nu i slutet av sommarn?? (lite tidigt kanske men ändå...) www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp spela i typ 1 min o dra på full volym för de e askul Musik ^^ säj till mej när du spelat klart ok?? alla som vill får prova (vad annars.. LOL) äkligt!!! gonk HI HI HI U FELL FOR IT ^^ *petar på* *biter av fingret* käft scream * sätter dit ett nytt finger* hi hi hi alla som spelar blir rädda så de e inget att skämmas för ^^ ocj ja säger alltid U FELL FOR it efteråt ^^ d va inte roligt ändå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
mig vara tyschk blaugh närå ^^ hej hej!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nä förstår du theresa vi e månmänniskor...XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding *Försöker prata som Linus på linjen* Shwabbabawashabwabahh!! XO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:58 am
Mr.J * sätter dit ett nytt finger* hi hi hi alla som spelar blir rädda så de e inget att skämmas för ^^ ocj ja säger alltid U FELL FOR it efteråt ^^ Då måste jag vara en väldigt udda person, eftersom jag först funderade vad i hela friden jag höll på med och sedan skrek rätt ut att jag haft rätt om tomten hela tiden. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:58 am
D0ppelganger Hum hum... *traskar tillbaka in på tråden igen* 3nodding vill ha dina horn!!! *tittar avundsjukt på d0ppelganger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|