Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 943 944 945 946 947 948 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

RoseArch

PostPosted: Sun Feb 20, 2011 1:28 am

SNEEUW gonk
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 9:55 am

ik had een BJD besteld (Ball-Jointed Doll). Ze zijn over het algemeen erg duur, en hoe groter de pop. hoe duurder. ik heb er 2 van +/- 45 cm (MSD size) en een gratis hoofd bij m'n laatste gekregen door een event van het bedrijf.

dit zat in mijn pakketje dus:
User Image User Image

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 20, 2011 12:03 pm

Yot a floating head XD? Scary!

Just kidding, dat zijn Dolfie's toch? Ikzelf ben er niet zo'n fan van, vind de meeste creepy XD Weet niet waarom. Maar ik ken zat mensen die ze super gaaf vinden en dat zijn meestal ook gave mensen!!

@ Miss Twinkle - die was het precies!! Thanks!
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 1:03 pm

kittyocean
Yot a floating head XD? Scary!

Just kidding, dat zijn Dolfie's toch? Ikzelf ben er niet zo'n fan van, vind de meeste creepy XD Weet niet waarom. Maar ik ken zat mensen die ze super gaaf vinden en dat zijn meestal ook gave mensen!!

@ Miss Twinkle - die was het precies!! Thanks!

Het Japanse bedrijf VOLKS is met BJD begonnen en noemde de poppen Dollfie of Super Dollfie.
De algemene benaming is BJD omdat Dollfie's dus eigenlijk alleen de poppen van VOLKS zijn.
we benoemen wel vaak de grootte van de poppen met VOLKS' maten;
SD (Super Dollfie) -> 50 - 65 cm (kan variëren. ik geloof dat er een 1/3 wordt gebruikt om aan te geven welke het precies is)
MSD -> 40 - 45 cm
Yo-SD -> 20 - 25 cm

Hounds zijn poppen van 70 cm of groter, ik geloof dat die benaming van DollShe komt.
poppen kleiner dan 20cm zijn Tiny's.

Elk bedrijf geeft de bepaalde grootte van een pop vaak een andere benaming. het bedrijf LUTS waarvan ik had besteld gebruikt het woord Delf. (Dolls + Elf.) Super Senior Delf, Senior Delf, Delf, Junior Delf, Kid Delf, Honey Delf, Zuzu Delf, Mini Zuzu Delf.

anyway xp schreef te veel XD
ben wel van plan om mijn hoofd een face-up te geven (wenkbrauwen etc) en een lichaam c:

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 21, 2011 2:41 am

En ik ben weer wat wijzer smile maak ik ten minste en public geen idioot meer van mijzelf smile

(zoals die goed gedoelende man die zei: "Oh ja, die stijl ken ik wel ja! Jij tekent, ehm... h*ntai, was het toch?"

ik had hem maar even het verschil tussen manga en h*ntai geleerd XP)
PostPosted: Mon Feb 21, 2011 6:55 am

hahaha XD natuurlijk teken je hentai wink
XD
veel mensen denken aan hentai als ze manga horen.

Neo Sideralis

Desirable Genius

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Feb 21, 2011 8:41 am

kittyocean
En ik ben weer wat wijzer smile maak ik ten minste en public geen idioot meer van mijzelf smile

(zoals die goed gedoelende man die zei: "Oh ja, die stijl ken ik wel ja! Jij tekent, ehm... h*ntai, was het toch?"

hey... dat zeiden ze ook tegen mij op school =3
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 1:38 am

Wow, Nieuw Zeeland is precies zwaar getroffen

RoseArch

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 1:40 am

RoseArch
Wow, Nieuw Zeeland is precies zwaar getroffen

ik zag t >.>
echt erg
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 4:51 am

om even in te springen er zit zelfs een heel groot verschil tussen hentai en ecchi
het is pas hentai als er echt iets te zien is.

dashy's werk is hooguit echi. XD

maar dat valt ook wel mee ik heb shonen series gezien waar ze veel meer laten zien razz

trouwens die poppen zijn echt eng. zou me kapot schrikken als die s' avonds oppeens op de gang lagen als ik naar de wc wou

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

miss twinkle toes 001

PostPosted: Tue Feb 22, 2011 11:15 am

XDmaster4

trouwens die poppen zijn echt eng. zou me kapot schrikken als die s' avonds oppeens op de gang lagen als ik naar de wc wou

ja inderdaad!
ik zag eens 's avonds laat (onderweg naar huis, te voet, alleen) vanuit mijn ooghoek een skelet staan in iemand zijn huis..
en toen was ik ook echt erg geschrokken!
het is niet helemaal hetzelfde, maar ik zou zeker ook bang zijn sweatdrop
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 11:15 am

Dashy93
kittyocean

hey... dat zeiden ze ook tegen mij op school =3

Men heeft nog steeds dat zware negatieve beeld. Vandaag heb ik het maar eens met de filmindustrie vergeleken. Daar zit ook h*ntai in, maar dan is het opeens niet zo slecht meer!

kittyocean
Captain

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Wed Feb 23, 2011 8:16 am

miss twinkle toes 001
XDmaster4

ja inderdaad!
ik zag eens 's avonds laat (onderweg naar huis, te voet, alleen) vanuit mijn ooghoek een skelet staan in iemand zijn huis..
en toen was ik ook echt erg geschrokken!
het is niet helemaal hetzelfde, maar ik zou zeker ook bang zijn sweatdrop

ik vind BJD erg mooi XD alleen de wat realistishe en anime achtige vind ik wat minder.

ik zag net wel een enge pop XD Reborn dolls ofzoiets.. een baby, net echt e___e'' en kennelijk belachelijk duur XD
PostPosted: Wed Feb 23, 2011 1:08 pm

Man, wat is het crisis koud ¬¬
En waarom is DA down??!

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Feb 24, 2011 1:52 pm

Vandaag was het totaal niet koud, om 7uur zonder koude oortjes naar huis gefiets, heerlijk heart
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 943 944 945 946 947 948 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games