|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 6:12 am
Er is zeker een zonnetje. Ik ben met stage bij een opdracht, maarja ik ben maar een stagaire dus zoveel heb ik niet te doen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 8:17 am
LeannaAnne Er is zeker een zonnetje. Ik ben met stage bij een opdracht, maarja ik ben maar een stagaire dus zoveel heb ik niet te doen razz Does not compute. Meestal krijgen stagaires het merendeel van de jobkes. Je weet wel, haal dit, ledig dat, schrijf dit, breng dat ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 1:16 pm
lag het internet er soms vandaag 2x uit wegens de zonnestormvlammendinges?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 1:27 pm
kittyocean lag het internet er soms vandaag 2x uit wegens de zonnestormvlammendinges? I had vet veel problemen met mijn laptop en internet zou best kunnen dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 2:01 pm
kittyocean lag het internet er soms vandaag 2x uit wegens de zonnestormvlammendinges? kan best, er was gemeld dat er storing zou kunnen komen. ik heb nergens wat van gemerkt.. XD denk ik.. maar het levert aurora borealis op >w< noorderlicht.
volgens mij heeft de douane mijn pakketje vrij gelaten 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 18, 2011 1:21 am
kittyocean lag het internet er soms vandaag 2x uit wegens de zonnestormvlammendinges? Nee, maar men computer was wel wreed, wreed traag aan het doen ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 18, 2011 2:13 pm
ben a eenek op zoek naar een nummer. Ik weet niet hoe hij heet, wie hem zingt, ik weet enkel dat het een jonge vrouw is en dat er in gefloten wordt. Geeft een beetje strolling on the street feeling bij mij. Best populair nummer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 1:31 am
kittyocean ben a eenek op zoek naar een nummer. Ik weet niet hoe hij heet, wie hem zingt, ik weet enkel dat het een jonge vrouw is en dat er in gefloten wordt. Geeft een beetje strolling on the street feeling bij mij. Best populair nummer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 1:53 am
Whoooooooo, Weekend .... yaaaaaaaaay ..... woohoo ..... woopie ....
blergh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 2:21 am
verkoopt hier iemand lego? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 2:14 pm
pakketje was gisteren gearriveerd 4laugh en de douane kosten waren veel lager dan ik had uitgerekend.. (maar 34,10 XD een pak van m'n hart)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 2:24 pm
Neo MOF pakketje was gisteren gearriveerd 4laugh en de douane kosten waren veel lager dan ik had uitgerekend.. (maar 34,10 XD een pak van m'n hart) Dat is toch nog best duur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 3:01 pm
kassiopeia Neo MOF pakketje was gisteren gearriveerd 4laugh en de douane kosten waren veel lager dan ik had uitgerekend.. (maar 34,10 XD een pak van m'n hart) Dat is toch nog best duur. ja, maar liever dat dan ongeveer 86 euro, als het niet meer had kunnen zijn XD de waarde van de doos was best wel hoog ^/////^ en het bedrijf had er een lage waarde opgezet. dat doen ze automatisch XD had er niet eens naar gevraagd.. ook toen ik daar voor een lage waarde daar had gekocht hadden ze een nog lagere waarde erop gezet >w<'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 4:47 pm