|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:11 pm
Het is een programma hier op VTM. Een snel programma. Die Stip is een grote, oranje cirkel die ergens in een dorp word geplaats elke week en mensen kunnen er heen gaan en vragen of zeggen wat ze willen. Soms gaan ze er zelfs dieper op in door bij die mensen op bezoek te gaan ofzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:11 pm
Rose, even als je dit leest... eigenlijk kunnen ze niet te groot mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:25 pm
Dashy93 Rose, even als je dit leest... eigenlijk kunnen ze niet te groot mrgreen huh?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:25 pm
RoseArch Dashy93 Rose, even als je dit leest... eigenlijk kunnen ze niet te groot mrgreen huh? nvm rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:27 pm
Neeeee, zeg het. Anders word ik zot xD (slechte eigenschap van me. Curiosity killed the Rose, zeg maar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:27 pm
RoseArch Neeeee, zeg het. Anders word ik zot xD (slechte eigenschap van me. Curiosity killed the Rose, zeg maar) jouw opmerking over mijn tekening rolleyes nee, ik ben niet seksistisch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 11:33 pm
Dashy93 RoseArch Neeeee, zeg het. Anders word ik zot xD (slechte eigenschap van me. Curiosity killed the Rose, zeg maar) jouw opmerking over mijn tekening rolleyes nee, ik ben niet seksistisch gonk Zo bedoelde ik het niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 11:42 pm
@rose
is geen reclame maken XD ik vraag er toch om ^^
@kitty
jah ik probeer nu ook elke dag wel te kijken ^^ maar ook tussendoor enzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 11:59 pm
RoseArch Dashy93 RoseArch Neeeee, zeg het. Anders word ik zot xD (slechte eigenschap van me. Curiosity killed the Rose, zeg maar) jouw opmerking over mijn tekening rolleyes nee, ik ben niet seksistisch gonk Zo bedoelde ik het niet wat bedoelde je dan? rolleyes sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 12:10 am
Ik wou niet zeggen dat je seksistisch bent xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 12:11 am
tis druk hier zo vroeg in de ochtend biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 12:30 am
RoseArch Ik wou niet zeggen dat je seksistisch bent xD dat weet ik, maar ik bedoelde, dat mijn opmerking niet seksistisch bedoelt is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|