|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 12:53 pm
RoseArch XDmaster4 RoseArch XDmaster4 meer posts is nooit verkeerd. Toen ik dat eens zei op een ander forum was er complete chaos waar Ian Malcolm trots op was lol was het zo erg dan ?? Het is een zeer, euh, enthousiaste community. Zeer tof met zeer toffe mensen, maar het kan er nog al spammy aan toe gaan soms en ja ... soms nemen ze zulke zinnen serieus xD te serieus lol nou ik denk dat dat hier niet zo snel zal gebeuren. zijn niet heel veel mensen hier online per dag XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 12:57 pm
Daar waren ze maar met vijf op een gegeven ogenblik en ze deden tien paginas bij hun chatterbox in een uur ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 12:58 pm
RoseArch Daar waren ze maar met vijf op een gegeven ogenblik en ze deden tien paginas bij hun chatterbox in een uur ... jah oke dat is wel heel overdreven, maar dat hebben we hier ook wel ooit gehaald hoor, en het waren nog redelijk serieuse gesprekken ook XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 1:00 pm
Nu dat de immer charmante en bloedmooie ik er ben zal de activiteit wel terugkomen heart
*Kuch* wat?
razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 1:03 pm
RoseArch Nu dat de immer charmante en bloedmooie ik er ben zal de activiteit wel terugkomen heart *Kuch* wat? razz misschien wel, we hebben het vaak zat geprobeerd om het wat levendiger te krijgen, maar misschien hebben we het verkeerd aangepakt en in plaats van allemaal mensen uitnodigen voor de guild eerst eens bij onszelf moeten beginnen en wat vaker online moeten komen. vandaar dat ik nu ook wat vaker rondhang hier en af en toe eens kijk of er iets nieuws te posten valt. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 1:15 pm
Er is een andere nederlandstalige thread in Gaia International en daar hebben ze nog nooit van ADPE gehoord (ik heb navraag gedaan eerst xD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 1:26 pm
RoseArch Er is een andere nederlandstalige thread in Gaia International en daar hebben ze nog nooit van ADPE gehoord (ik heb navraag gedaan eerst xD ) niet? hoe heet die. ik volg een stuk of drie zowat doode nederlandse threads zo af en toe maar ik kan me niet indenken dat die de ADPE niet kennen. maarja ADPE was een druk bezochte in 2005 en 2006 tegenwoordig niet echt meer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 1:46 pm
XDmaster4 RoseArch Er is een andere nederlandstalige thread in Gaia International en daar hebben ze nog nooit van ADPE gehoord (ik heb navraag gedaan eerst xD ) niet? hoe heet die. ik volg een stuk of drie zowat doode nederlandse threads zo af en toe maar ik kan me niet indenken dat die de ADPE niet kennen. maarja ADPE was een druk bezochte in 2005 en 2006 tegenwoordig niet echt meer. Ik wil niet adverteren maar het hier is gewoon de link er naar toe: http://www.gaiaonline.com/forum/gaia-international/anyone-from-the-netherlands/t.45421935/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 2:04 pm
XDmaster4 RoseArch Nu dat de immer charmante en bloedmooie ik er ben zal de activiteit wel terugkomen heart *Kuch* wat? razz misschien wel, we hebben het vaak zat geprobeerd om het wat levendiger te krijgen, maar misschien hebben we het verkeerd aangepakt en in plaats van allemaal mensen uitnodigen voor de guild eerst eens bij onszelf moeten beginnen en wat vaker online moeten komen. vandaar dat ik nu ook wat vaker rondhang hier en af en toe eens kijk of er iets nieuws te posten valt. ^^ ik probeer dagelijks te komen en alle topics te beantwoorden smile heb er zelfs een heel systeem voor!! Kan al mijn online gebeuren binnen een uur, mits ik geconcentreerd ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 2:34 pm
Achja, mischien moeten we weer eens gaan adverteren rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 2:40 pm
ja, een commercial op TV wink .. XD
misschien meer banners of iets maken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 2:42 pm
Gewoon weer eens banners maken en in de forums rond gaan hangen rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 2:49 pm
Neo MOF ja, een commercial op TV wink .. XD
misschien meer banners of iets maken? Of De Stip, als ze dat in Nederland ook hebben xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:09 pm
RoseArch Neo MOF ja, een commercial op TV wink .. XD
misschien meer banners of iets maken? Of De Stip, als ze dat in Nederland ook hebben xD Eerlijk gezegt nog nooit van gehoort? o-o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|