|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 2:15 pm
duim even met me mee dat ik geen waanzinnig hoge douanekosten krijg op een pakketje XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 2:16 pm
Dashy93 loving~dolphins Dashy93 great... dumped on valentines day... Dat is vet gemeen, leeft met je mee... ik zou vandaag een date hebben... en ze kwam niet opdagen =) -smiles because the pain is to great- en even over de avis... ik probeer er zoveel mogelijk dingen die jullie willen er bij tevoegen (draken, zwaarden, kruisbogen, emotes) maar misschien lukt het niet helemaal, alvast sorry als mensne het tegen vinden vallen  hier is mijn avi er zit een item bij die ik nog niet heb maar waar ik wel voor aan t sparen ben maar dat komt nog wel sweatdrop en voor de rest vind ik het niet erg dat er items missen vind het al gaaf dat je het probeert 3nodding als ze er geen goede reden voor heeft, dan is ze je je niet waard dat is gewoon gemeen, maar goed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 2:18 pm
Neo MOF duim even met me mee dat ik geen waanzinnig hoge douanekosten krijg op een pakketje XD duimt voor je wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 6:42 pm
loving~dolphins Neo MOF duim even met me mee dat ik geen waanzinnig hoge douanekosten krijg op een pakketje XD duimt voor je wink dankje 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 6:08 am
Neo MOF loving~dolphins Neo MOF duim even met me mee dat ik geen waanzinnig hoge douanekosten krijg op een pakketje XD duimt voor je wink dankje 4laugh Haha is goed hoor wink ik hoop het echt voor je het is zo iritand als je iets wilt bestellen en het is vet duur door die duane kosten stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 11:06 am
ben ik 1 dag niet in de guild, heb ik weer 80.000 topics na te gaan!! *stelt zich aan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 11:08 am
kittyocean ben ik 1 dag niet in de guild, heb ik weer 80.000 topics na te gaan!! *stelt zich aan* twisted whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 2:43 pm
loving~dolphins Neo MOF loving~dolphins Neo MOF duim even met me mee dat ik geen waanzinnig hoge douanekosten krijg op een pakketje XD duimt voor je wink dankje 4laugh Haha is goed hoor wink ik hoop het echt voor je het is zo iritand als je iets wilt bestellen en het is vet duur door die duane kosten stare ik heb wel berekend hoeveel ik ongeveer zou moeten betalen, maar vind het al belachelijk veel XD (tussen de 80 - 90 Euro) met veel geluk is het minder .v.'' .. ik hoop dat het snel bij de douane weg is, ik wil het thuis hebben XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 11:19 pm
ik ben zo gestressed en nerveus...
Voordeel: - van stressen val ik af
Nadeel: - ik heb constant honger omdat mijn lichaam zo veel verbruikt XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:31 am
kittyocean ben ik 1 dag niet in de guild, heb ik weer 80.000 topics na te gaan!! *stelt zich aan* Te weinig? Anders doe ik even men best ^^ razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:42 am
meer posts is nooit verkeerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 12:02 pm
XDmaster4 meer posts is nooit verkeerd. Toen ik dat eens zei op een ander forum was er complete chaos waar Ian Malcolm trots op was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 12:18 pm
RoseArch XDmaster4 meer posts is nooit verkeerd. Toen ik dat eens zei op een ander forum was er complete chaos waar Ian Malcolm trots op was lol was het zo erg dan ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 12:26 pm
XDmaster4 RoseArch XDmaster4 meer posts is nooit verkeerd. Toen ik dat eens zei op een ander forum was er complete chaos waar Ian Malcolm trots op was lol was het zo erg dan ?? Het is een zeer, euh, enthousiaste community. Zeer tof met zeer toffe mensen, maar het kan er nog al spammy aan toe gaan soms en ja ... soms nemen ze zulke zinnen serieus xD te serieus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|