|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 4:14 am
Wil iedereen die op de avi art wil een avi maken met tektek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 4:56 am
voel zenuwachtig.... morgen 1ste dag van stage... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 12:58 pm
o . o... ik heb net een verhaal voor Write Now ingestuurd gonk m'n Nederlands fails XD ik vind schrijven in Engels fijner
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 2:52 pm
Dashy93 Wil iedereen die op de avi art wil een avi maken met tektek? Ik ben een beetje lui, ik doe het gewoon met mijn inventory XD Deze avatar? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 11:11 pm
het zou wel fijn zijn als je "deze" ook maakt met tektek, want als je je avatar aanpast heb ik geen voorbeeld meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 3:31 am
Doe ik niet razz
Doe ik eens in de maand ofzo XD
En waarom wil je eigenlijk tekteks? zodat je ze dan allemaal kan opslaan? of ergens in 1 bericht kan zetten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 4:21 am
LeannaAnne Doe ik niet razz Doe ik eens in de maand ofzo XD En waarom wil je eigenlijk tekteks? zodat je ze dan allemaal kan opslaan? of ergens in 1 bericht kan zetten? tekteks veranderen niet, en dan kan ik elk item afzonderlijk bekijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 10:48 am
Dashy93 Wil iedereen die op de avi art wil een avi maken met tektek? hier heb je mijn entry (mijn huidige avi) biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 11:32 am
great... dumped on valentines day...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 12:02 pm
Dashy93 great... dumped on valentines day... Dat is rot voor je. Oh, en dit is m'n avi, voor de avi art.  Gewoon die die ik nu heb. Weet zo gauw ook geen andere ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 12:44 pm
Dashy93 great... dumped on valentines day... Dat is vet gemeen, leeft met je mee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 1:03 pm
loving~dolphins Dashy93 great... dumped on valentines day... Dat is vet gemeen, leeft met je mee... ik zou vandaag een date hebben... en ze kwam niet opdagen =) -smiles because the pain is to great- en even over de avis... ik probeer er zoveel mogelijk dingen die jullie willen er bij tevoegen (draken, zwaarden, kruisbogen, emotes) maar misschien lukt het niet helemaal, alvast sorry als mensne het tegen vinden vallen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 1:10 pm
Dashy93 loving~dolphins Dashy93 great... dumped on valentines day... Dat is vet gemeen, leeft met je mee... ik zou vandaag een date hebben... en ze kwam niet opdagen =) -smiles because the pain is to great- en even over de avis... ik probeer er zoveel mogelijk dingen die jullie willen er bij tevoegen (draken, zwaarden, kruisbogen, emotes) maar misschien lukt het niet helemaal, alvast sorry als mensne het tegen vinden vallen Dat mensen dat nog steeds doen, op zo'n manier een relatie eindigen... En met die avi art, leef je uit! Ik vind het niet erg als mijn draak en zwaard er niet op staan. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 2:03 pm
kassiopeia Dashy93 loving~dolphins Dashy93 great... dumped on valentines day... Dat is vet gemeen, leeft met je mee... ik zou vandaag een date hebben... en ze kwam niet opdagen =) -smiles because the pain is to great- en even over de avis... ik probeer er zoveel mogelijk dingen die jullie willen er bij tevoegen (draken, zwaarden, kruisbogen, emotes) maar misschien lukt het niet helemaal, alvast sorry als mensne het tegen vinden vallen Dat mensen dat nog steeds doen, op zo'n manier een relatie eindigen... En met die avi art, leef je uit! Ik vind het niet erg als mijn draak en zwaard er niet op staan. ^^ het was nog geen relatie... het zou de eerste date worden... en okay =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |