Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 92 93 94 95 96 97 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

DarkKenn

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 2:12 am

Oranjekorfbalpizza!
mijn ware moet ik nog overhalen ninja

Hoe heet ie? Tips nodig? 4laugh
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 2:19 am

DarkKenn
Oranjekorfbalpizza!
mijn ware moet ik nog overhalen ninja

Hoe heet ie? Tips nodig? 4laugh

nee dank je sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

number_17

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 2:26 am

DarkKenn
number_17
on my mind:
-smsje van noa maakt alles van deze anvond weer goed heart

Toch best wonderlijk hoe snel een stelletje weer op elkaar verliefd word smile
Mijn ware moet ik nog vinden blaugh
we hebben al een maand hoor wink
en ik had haar terug van der vakantie addres xd
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 2:56 am

pff, tis hier te leeg confused

Oranjekorfbalpizza!

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:02 am

argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:05 am

Oranjekorfbalpizza!
argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying

Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. )

Jenske

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:06 am

Jenske
Oranjekorfbalpizza!

Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. )

alle onbelangrijke berichten heb ik al verwijderd sweatdrop maar ik zal eens gaan kijken om alleen de gequote op te slaan 3nodding
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:08 am

Oranjekorfbalpizza!
Jenske
Oranjekorfbalpizza!

alle onbelangrijke berichten heb ik al verwijderd sweatdrop maar ik zal eens gaan kijken om alleen de gequote op te slaan 3nodding

Ik heb niet zo veel verschillende mensen waarmee ik praat, maar wel soms hele lange gesprekken, is wel fijn want dan heb je meer om te verwijderen... Mijn inbox zit maar tot 50% vol sweatdrop

Jenske

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:10 am

Jenske
Oranjekorfbalpizza!
Jenske
Oranjekorfbalpizza!

Ik heb niet zo veel verschillende mensen waarmee ik praat, maar wel soms hele lange gesprekken, is wel fijn want dan heb je meer om te verwijderen... Mijn inbox zit maar tot 50% vol sweatdrop

same here.... inbox nu op 56%, maar savebox blijft helemaal vol sweatdrop
toch bedankt sweatdrop
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:15 am

Oranjekorfbalpizza!
Jenske
Oranjekorfbalpizza!
Jenske
Oranjekorfbalpizza!

same here.... inbox nu op 56%, maar savebox blijft helemaal vol sweatdrop
toch bedankt sweatdrop

Bedankt voor het bedankt zeggen.. en alsjeblieft whee

Jenske

number_17

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 6:28 am

ik leeg mijn inbox 2 keer per dag sweatdrop
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 6:46 am

Mijn inbox zat eerst 92% vol met berichten, die ik allemaal wilde bewaren. Toen PM-de een noob mij en drukte ik per ongeluk op Delete All Messages en nu zittie voor 6% vol.

ButtonFly

clair

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 6:48 am

ButtonFly
Mijn inbox zat eerst 92% vol met berichten, die ik allemaal wilde bewaren. Toen PM-de een noob mij en drukte ik per ongeluk op Delete All Messages en nu zittie voor 6% vol.
auch gonk
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 7:05 am

Oranjekorfbalpizza!

Als je savebox voor 102% zit is ie overvol en zijn er al berichten verdwenen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 3:02 am

Darlaa
Oranjekorfbalpizza!

Als je savebox voor 102% zit is ie overvol en zijn er al berichten verdwenen.

weet ik sad ben al de eerste 10 PMs kwijt die ik ooit kreeg *snik*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 92 93 94 95 96 97 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games