|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 2:12 am
Oranjekorfbalpizza! mijn ware moet ik nog overhalen ninja Hoe heet ie? Tips nodig? 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 2:19 am
DarkKenn Oranjekorfbalpizza! mijn ware moet ik nog overhalen ninja Hoe heet ie? Tips nodig? 4laugh nee dank je sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 2:26 am
DarkKenn number_17 on my mind: -smsje van noa maakt alles van deze anvond weer goed heart Toch best wonderlijk hoe snel een stelletje weer op elkaar verliefd word smile Mijn ware moet ik nog vinden blaugh we hebben al een maand hoor wink en ik had haar terug van der vakantie addres xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 2:56 am
pff, tis hier te leeg confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:02 am
argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:05 am
Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:06 am
Jenske Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. ) alle onbelangrijke berichten heb ik al verwijderd sweatdrop maar ik zal eens gaan kijken om alleen de gequote op te slaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:08 am
Oranjekorfbalpizza! Jenske Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. ) alle onbelangrijke berichten heb ik al verwijderd sweatdrop maar ik zal eens gaan kijken om alleen de gequote op te slaan 3nodding Ik heb niet zo veel verschillende mensen waarmee ik praat, maar wel soms hele lange gesprekken, is wel fijn want dan heb je meer om te verwijderen... Mijn inbox zit maar tot 50% vol sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:10 am
Jenske Oranjekorfbalpizza! Jenske Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. ) alle onbelangrijke berichten heb ik al verwijderd sweatdrop maar ik zal eens gaan kijken om alleen de gequote op te slaan 3nodding Ik heb niet zo veel verschillende mensen waarmee ik praat, maar wel soms hele lange gesprekken, is wel fijn want dan heb je meer om te verwijderen... Mijn inbox zit maar tot 50% vol sweatdrop same here.... inbox nu op 56%, maar savebox blijft helemaal vol sweatdrop toch bedankt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:15 am
Oranjekorfbalpizza! Jenske Oranjekorfbalpizza! Jenske Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Tip: Verwijderen... En als je een heel lang gesprek hebt ( steeds re: re: ) dan kun je de laatste bewaren en de rest weg doen, want die eerste berichten zit ook bij het laatste ( als je quote ofzoiets doet dan.. ) alle onbelangrijke berichten heb ik al verwijderd sweatdrop maar ik zal eens gaan kijken om alleen de gequote op te slaan 3nodding Ik heb niet zo veel verschillende mensen waarmee ik praat, maar wel soms hele lange gesprekken, is wel fijn want dan heb je meer om te verwijderen... Mijn inbox zit maar tot 50% vol sweatdrop same here.... inbox nu op 56%, maar savebox blijft helemaal vol sweatdrop toch bedankt sweatdrop Bedankt voor het bedankt zeggen.. en alsjeblieft whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 6:28 am
ik leeg mijn inbox 2 keer per dag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 6:46 am
Mijn inbox zat eerst 92% vol met berichten, die ik allemaal wilde bewaren. Toen PM-de een noob mij en drukte ik per ongeluk op Delete All Messages en nu zittie voor 6% vol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 6:48 am
ButtonFly Mijn inbox zat eerst 92% vol met berichten, die ik allemaal wilde bewaren. Toen PM-de een noob mij en drukte ik per ongeluk op Delete All Messages en nu zittie voor 6% vol. auch gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 7:05 am
Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Als je savebox voor 102% zit is ie overvol en zijn er al berichten verdwenen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:02 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! argh!!!! mn PM inbox is voor 92% vol! savebox = 102%, dus ik kan nergens meer mijn berichten opslaan crying Als je savebox voor 102% zit is ie overvol en zijn er al berichten verdwenen. weet ik sad ben al de eerste 10 PMs kwijt die ik ooit kreeg *snik*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|