|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 9:36 am
+ köpt headband ^^
- åkt 6 mil med buss för att köpa headband..... mitt i grönsakerna ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:12 pm
+ Hade japanska idag + Tyget räckte till heart + Skall börja sy alldeles strax + Birgitt räddade mig och malin från handbollen som vi helst inte ville vara med i XD + Hade kul i skolan idag
+/- - Japanskaläraren glömde att ta med sig anime, men det blir nästa gång xD
- xD Blev jagad av jesper och hans jädra mobil! - Inte många som ville vara med i luciatåget gonk - Trött - Jädra spolen ville inte göra så att tråden kom ut och fick sitta och pilla en massa med den igen.__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:20 pm
+ Pratade med Mattias i telefon i två timmar + Pratade med Jocke i telefon också + Dans + Fick McDonalds efter dansen
+/- Vi fotograferades (vi ska vara barbie på dansuppvisningen)
- Deppig idag igen (är deppig jämt nu för tiden) - Funderar fortfarande (är så himla kluven)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:25 pm
+ McDonalds idag efter dansen + Lyssnar fortfarande på fma musik +/- Barbie på dansen.. - Är ganska trött - Alla mina hjälp länkar är borta gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:25 pm
+ Fick gå hem från kvalle-tiden + Har börjat skriva på min uppsats i svenskan
- min syrra förstörde min dag - Hon höll på att göra mig döv och så fick jag ännu mer ont i huvudet - är deprimerad - Har tänkt för mycket i dag
+/- Jag är kär
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:41 pm
+ Wiie, ska sova över hos Verran på fredag. ^-^ + Hennes lillasyster är så gullig, kramar en varje gång man kommer dit. 4laugh
- Katrin ringde inte, som vanligt.. Borde ha fattat det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:00 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:02 am
+ Ledig Idag! heart
- Typ 100:- att leva på tills 19 Dec gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:03 am
Croiz + Ledig Idag! heart
- Typ 100:- att leva på tills 19 Dec gonk Illa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:04 am
Me-ninmra Croiz + Ledig Idag! heart
- Typ 100:- att leva på tills 19 Dec gonk Illa Typ... ja sweatdrop
- GaiaMarket nere fortfarande crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:06 am
Croiz Me-ninmra Croiz + Ledig Idag! heart
- Typ 100:- att leva på tills 19 Dec gonk Illa Typ... ja sweatdrop
- GaiaMarket nere fortfarande crying vet... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:24 am
- Jag tror jag ska sluta PMa en viss person neutral Jätte svårt och få svar från honom.. - Dumma Conny som inte ger mig nån kram crying .. *Bara för det får det bli dubbelt så många nästa gång ninja * - Oh s**t.. =__= Glömde bort att jag skulle till Stockholms tingsrätt idag - Jag ska egentligen va i skolan nu, men.. orka bry sig? - J*vlar vilket bråk igår..<< *Är van, men ändå?*
+ Piggelin domokun heart xd + Ska störa nån lite senare genom att smsa.. ninja + Matteprov domokun .. (Ett plus?! Omg, nu är det bevisat, jag är knäpp xd ) + Daaaarliiing.. crying *Springa och leta efter* (.. s**t, det här skulle ju va ett minus? <<)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 1:11 am
Sephyre Förresten, vad är det med Kitten Celeste? Jag har inte ens sett han posta här på gillet... :/ *hålla med* Till Kitten Celeste: Om du har skött dig så kan du väl inte bli bannad??? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|