|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 11:48 pm
Ik zou gaan voor het kruis cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 3:58 am
Dragonfly2900 Ik zou gaan voor het kruis cool best wel vaag om te lezen als je deze thread opend en je alleen dit ziet xd ja het kruis ziet er wel gaaf uit, het zwaard in het plaatje ziet er een beetje nep uit, of jij moet het veel mooier kunnen maken/kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:08 am
Hmm, moeilijke keuze. Ik vind het allebei wel cool staan. Toch denk ik dat het kruis een beter idee is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:52 am
Darlaa Dragonfly2900 Ik zou gaan voor het kruis cool best wel vaag om te lezen als je deze thread opend en je alleen dit ziet xd ja het kruis ziet er wel gaaf uit, het zwaard in het plaatje ziet er een beetje nep uit, of jij moet het veel mooier kunnen maken/kopen. D'oh Lol n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:34 am
Zwaard is best wel moeilijk te maken, omdat het 7 vage uitsteeksels heeft.
Maar ik ga denk ik voor het kruis XD Bedankt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:34 am
Ja,eigen mening he! Ik zou ook voor de kruis gaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 6:12 am
Lucifer Luscious Zwaard is best wel moeilijk te maken, omdat het 7 vage uitsteeksels heeft.
Maar ik ga denk ik voor het kruis XD Bedankt! whoa vette angel sanc. cosplay ik zal het resultaat wel zien volgend jaar.... uhm kruis is denk ik makkelijker....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 6:12 am
Nou moeten jullie wel even stoppen met posten in de tweeling topic anders kunnen jenske en Imie der niet meer op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:55 am
OMG ik wordt egt gek van die gasten in de chatterbox die van die topics maken van: I need a gf!! net of ze geen leven hebben ofzo egt zo irritant!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 8:36 am
Cassidy92 OMG ik wordt egt gek van die gasten in de chatterbox die van die topics maken van: I need a gf!! net of ze geen leven hebben ofzo egt zo irritant! Dat soort mensen moet je gewoon negeren, het zijn van die types die geen leven hebben, niet naar buiten durven en schreeuwen om aandacht!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 8:41 am
blij dat ik niet zo ben maar het begint wel erg irritant te worden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 8:53 am
Cassidy92 blij dat ik niet zo ben maar het begint wel erg irritant te worden... Vroeg of laat went het wel wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 8:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:04 am
Cassidy92 OMG ik wordt egt gek van die gasten in de chatterbox die van die topics maken van: I need a gf!! net of ze geen leven hebben ofzo egt zo irritant! Lol n_n Juist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |