|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 7:32 am
ik wens op V-Day mensen alleen een fijne dag toe en daar heb ik het mee gehad XD verder doe ik er niks mee. Veel mensen kennen het verhaal van Valentijn niet eens, en ik geloof dat er zelfs verscheidene van zijn XD
groep avi art klinkt leuk c: ben benieuwd hoe het wordt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 7:58 am
Quote: ADPE avi art 1. Dashy 2. kassiopeia 3. 4. nummer maar door ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 10:49 am
kassiopeia Quote: ADPE avi art 1. Dashy 2. kassiopeia 3. 4. nummer maar door ^^ dat is een kort lijstje...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:04 am
Dashy93 kassiopeia Quote: ADPE avi art 1. Dashy 2. kassiopeia 3. 4. 5. nummer maar door ^^ dat is een kort lijstje... Wacht maar... twisted wink Hij wordt wel langer. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:16 am
kassiopeia Dashy93 kassiopeia Quote: ADPE avi art 1. Dashy 2. kassiopeia 3. 4. 5. nummer maar door ^^ dat is een kort lijstje... Wacht maar... twisted wink Hij wordt wel langer. 3nodding we zullen zien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:42 am
Ah, Valentines Day... better known as Single Awareness Day *bangs head on the table* Ugh...
Heeft iemand enig idee hoe je de items uit de event kan krijgen? Ik snap er niets van, op de 'stuur PM's naar mensen en betaal om er een item/gift bij te doen'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:51 am
kittyocean Ah, Valentines Day... better known as Single Awareness Day *bangs head on the table* Ugh... Heeft iemand enig idee hoe je de items uit de event kan krijgen? Ik snap er niets van, op de 'stuur PM's naar mensen en betaal om er een item/gift bij te doen' Als je een brief krijgt kan je er een item bij krijgen. Ga er gewoon kijken praat met mensen, stuur een paar brieven en voor je het weet krijg je ook wat. Er zitten ook een paar anon's berichten te sturen zoals met het laatste event. En NPC cupid doet ook mee... link naar forum => "Love it or Shove it"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 12:46 pm
wil er echt niemand anders bij de group art? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:03 pm
Quote: ADPE avi art 1. Dashy 2. kassiopeia 3. loving~dolphins 4. nummer maar door ik wil er ook graag bij ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:05 pm
Op valentijns dag ga ik stage voor een halfjaar. En moet ik mijn vriend missen. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:06 pm
loving~dolphins Quote: ADPE avi art 1. Dashy 2. kassiopeia 3. loving~dolphins 4. nummer maar door ik wil er ook graag bij ^^ yays
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:08 pm
Dashy93 wil er echt niemand anders bij de group art? crying Ik kom hier amper. Vind ik het raar om mezelf er bij te zetten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:15 pm
Dianda Panda Dashy93 wil er echt niemand anders bij de group art? crying Ik kom hier amper. Vind ik het raar om mezelf er bij te zetten. ik kom hier ook amper =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:18 pm
Dashy93 Dianda Panda Dashy93 wil er echt niemand anders bij de group art? crying Ik kom hier amper. Vind ik het raar om mezelf er bij te zetten. ik kom hier ook amper =3 Really? lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 2:39 pm
Dianda Panda Dashy93 Dianda Panda Dashy93 wil er echt niemand anders bij de group art? crying Ik kom hier amper. Vind ik het raar om mezelf er bij te zetten. ik kom hier ook amper =3 Really? lol ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|