|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:34 pm
VILL NÅN ENDASTE PERSON SPELA ETT ROLIGT SPEL??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:35 pm
*Vandar ut igen när hon konsaterar att det nog var lite olägligt * eeh... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:36 pm
Valkyria86 *Vandar ut igen när hon konsaterar att det nog var lite olägligt * eeh... sweatdrop He...ej.... sweatdrop Eller hej då, vad det nu blir.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:36 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^ Inte? eek *tittar innanför rocken* ********. xd *svimmar nästan av kramen* mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm underbart ^^ vill ha en kram TILL PLZZZZZ vill drunkna!!! ^^ p.s fråga innan du tittar innanför rocken nästa gång.. redface *ser fundersam ut* Okej. *kramar om igen* Ah, okej. Sorry. sweatdrop ge mig en kram plzzz!! vill drunkna i dina mjuka kramar blaugh eek Det var väldigt vad han var kramsugen idag. *kramar försiktigt**njuter* mmmmmm jag e VÄÄÄLDIGt kramsugen idag ^^ kanske beror på att min GF inte gett mig nå kramar lr pussar idag.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:38 pm
Mr.J *njuter* mmmmmm jag e VÄÄÄLDIGt kramsugen idag ^^ kanske beror på att min GF inte gett mig nå kramar lr pussar idag.. gonk *sjunker ihop i en hög* Insåg just att jag inte har träffat min pojkvän på.. några veckor. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:38 pm
Valkyria86 *Vandar ut igen när hon konsaterar att det nog var lite olägligt * eeh... sweatdrop du vill inte spela ett roligt spel??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:40 pm
prrnill Mr.J *njuter* mmmmmm jag e VÄÄÄLDIGt kramsugen idag ^^ kanske beror på att min GF inte gett mig nå kramar lr pussar idag.. gonk *sjunker ihop i en hög* Insåg just att jag inte har träffat min pojkvän på.. några veckor. sad stackars du..... *ger en snabb puss på kinden o går sedan iväg till serie hyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:41 pm
*hoppar upp på hyllan bredvid och lägger sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 10:13 pm
whee Wheeeeaaaiiii, jag börjar HP2A idag. *Springer runt i cirklar* HAHA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 10:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 10:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 10:52 pm
Orka gå till skolan. gonk Eller cykla. ninja Samma sak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|