|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:16 pm
prrnill Mr.J JASSÅ FÅ SE OM DE HÄR E LIKA KUL blaugh !! *stoppar ner damm innan för trosorna på prrnil* MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA eek det där var inte alls roligt.. cry inte ens lite.. *springer iväg**springer ikapp* förlåt förlåt så mkt!! *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:17 pm
Mr.J prrnill Mr.J JASSÅ FÅ SE OM DE HÄR E LIKA KUL blaugh !! *stoppar ner damm innan för trosorna på prrnil* MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA eek det där var inte alls roligt.. cry inte ens lite.. *springer iväg**springer ikapp* förlåt förlåt så mkt!! *kramar* *snyftar och tittar ner i golvet* cry *kramar försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:19 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J JASSÅ FÅ SE OM DE HÄR E LIKA KUL blaugh !! *stoppar ner damm innan för trosorna på prrnil* MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA eek det där var inte alls roligt.. cry inte ens lite.. *springer iväg**springer ikapp* förlåt förlåt så mkt!! *kramar* *snyftar och tittar ner i golvet* cry *kramar försiktigt**ger en näsduk* förlåt mej så mkt.. ska aldrig göra de igen.. *kramar igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:21 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J JASSÅ FÅ SE OM DE HÄR E LIKA KUL blaugh !! *stoppar ner damm innan för trosorna på prrnil* MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA eek det där var inte alls roligt.. cry inte ens lite.. *springer iväg**springer ikapp* förlåt förlåt så mkt!! *kramar* *snyftar och tittar ner i golvet* cry *kramar försiktigt**ger en näsduk* förlåt mej så mkt.. ska aldrig göra de igen.. *kramar igen* hoppas det. *kramar om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:23 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J JASSÅ FÅ SE OM DE HÄR E LIKA KUL blaugh !! *stoppar ner damm innan för trosorna på prrnil* MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA eek det där var inte alls roligt.. cry inte ens lite.. *springer iväg**springer ikapp* förlåt förlåt så mkt!! *kramar* *snyftar och tittar ner i golvet* cry *kramar försiktigt**ger en näsduk* förlåt mej så mkt.. ska aldrig göra de igen.. *kramar igen* hoppas det. *kramar om* *drunknar i kramen* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Mr.J prrnill Mr.J *leker med lite damm* vill du vara med??? *nickar ivrigt**ksatar damm på* HI HI HI KULL DU HAR DEn!!! *kutar iväg* *springer ikapp och hoppar på* whee *stoppar ner dammet innanför tröjan på Mr.J* Hah! xd du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J JASSÅ FÅ SE OM DE HÄR E LIKA KUL blaugh !! *stoppar ner damm innan för trosorna på prrnil* MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA eek det där var inte alls roligt.. cry inte ens lite.. *springer iväg**springer ikapp* förlåt förlåt så mkt!! *kramar* *snyftar och tittar ner i golvet* cry *kramar försiktigt**ger en näsduk* förlåt mej så mkt.. ska aldrig göra de igen.. *kramar igen* hoppas det. *kramar om* *drunknar i kramen* blaugh *krama så hårt det går* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:27 pm
vill du spela ett roligt spel så klicka på denna adress: www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp o spela de i 1 minut typ.. DE E AAAAAAAAAAASKUL LOVAR DEJ du kommer inte att ångra dej ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:28 pm
Mr.J du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^ Inte? eek *tittar innanför rocken* ********. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:29 pm
prrnill Mr.J du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^ Inte? eek *tittar innanför rocken* ********. xd *svimmar nästan av kramen* mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm underbart ^^ vill ha en kram TILL PLZZZZZ vill drunkna!!! ^^ p.s fråga innan du tittar innanför rocken nästa gång.. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:32 pm
Mr.J prrnill Mr.J du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^ Inte? eek *tittar innanför rocken* ********. xd *svimmar nästan av kramen* mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm underbart ^^ vill ha en kram TILL PLZZZZZ vill drunkna!!! ^^ p.s fråga innan du tittar innanför rocken nästa gång.. redface *ser fundersam ut* Okej. *kramar om igen* Ah, okej. Sorry. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:33 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^ Inte? eek *tittar innanför rocken* ********. xd *svimmar nästan av kramen* mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm underbart ^^ vill ha en kram TILL PLZZZZZ vill drunkna!!! ^^ p.s fråga innan du tittar innanför rocken nästa gång.. redface *ser fundersam ut* Okej. *kramar om igen* Ah, okej. Sorry. sweatdrop ge mig en kram plzzz!! vill drunkna i dina mjuka kramar blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:34 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J du förresten kom ja o tänka på en grej.. JAG HAR INGEN TRÖJA under rocken ^^ Inte? eek *tittar innanför rocken* ********. xd *svimmar nästan av kramen* mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm underbart ^^ vill ha en kram TILL PLZZZZZ vill drunkna!!! ^^ p.s fråga innan du tittar innanför rocken nästa gång.. redface *ser fundersam ut* Okej. *kramar om igen* Ah, okej. Sorry. sweatdrop ge mig en kram plzzz!! vill drunkna i dina mjuka kramar blaugh eek Det var väldigt vad han var kramsugen idag. *kramar försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|