|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 7:03 am
Ik had gezien dat er een 'best of' was, maar heb er dan helemaal niet meer aan gedacht! sweatdrop Toen ik klein was keek ik daar super graag naar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 11:02 am
miss twinkle toes 001 Ik had gezien dat er een 'best of' was, maar heb er dan helemaal niet meer aan gedacht! sweatdrop Toen ik klein was keek ik daar super graag naar ^^ zag het toevallig XD maar heb helaas alleen een klein stukje gezien, en toen was het al afgelopen )=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 1:18 am
Ik moet op zoek naar een andere internet aanbieder...
Wat is een zeer goedkope maar ook betrouwbare internetaanbieder?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 1:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2011 8:52 am
Hier hebben wij ook Ziggo, maar dat is of in combi met TV, of internet waarbij je verplicht een TVlijn moet hebben. Echt voordelig is dat dus niet, als je bewust geen tv wilt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2011 2:07 am
Wij hebben hier Zeelandnet, maar da's alleen binnen Zeeland, dusja daar heb je denk ik ook niet heel veel aan. 't Is wel een hele fijne internetprovider overigens, alleen wel een beetje aan de dure kant misschien al weet ik niet hoeveel normaal is. Wij zijn nu iets van 27/28 euro per maand kwijt, en da's dan alleen voor internet. Maar het is wel snel internet, en storingen hebben we zo goed als nooit last van (en die ene keer dat 't wel gebeurt is het over het algemeen met een belletje naar de klantenservice zo opgelost).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 9:17 am
ik zie de providernaam zeelandnet best vaak op mijn werk voorbij komen XD Ik heb nu Ziggo hier, maar in de tijd dat ik deze post tik, heeft hij bijna nodig om een pagina te laden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2011 1:24 pm
Woo, het weekje school ging best snel om, maar het weekend lijkt sneller om te gaan >< nu al zaterdag avond D: maarja.. ik heb niet zo lang school X'D (maandag middag, dinsdag, woensdag, donderdag ochtend). had wel een heleboel gemist omdat ik door de sneeuw niet naar school kon :/ maar ben het allemaal aan het inhalen! 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 16, 2011 3:09 am
Gosh, als ik denk aan het schoolwerk dat ik eigenlijk nog zou moeten doen.. ghehe XD Ik ben heel erg blij dat ik gezegend ben met zo'n geheugen dat teksten vrij gemakkelijk onthoudt, en dat het enige vak waar ik voor deze toetsweek nog echt veel voor moet doen wiskunde is, en dat ik daar in ieder geval niet bij achterloop. Bij de meeste andere vakken doe ik op het moment niet eens de moeite meer om m'n huiswerk af te krijgen xD De motivatie ontbreekt behoorlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 16, 2011 5:30 am
Ik begrijp dat je motivatie weg is... O.o maar probeer het toch te doen! Je bent superslim; zou zonde zijn als je blijft zitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 21, 2011 1:23 pm
Nou.. het is meer zo'n houding van 'ik weet dat ik toch wel een goed cijfer haal zonder het werk te maken, dus waarom zou ik het werk dan maken als ik die tijd ook in een vak kan steken waar het wél nodig is,' bij sommige vakken zegmaar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 22, 2011 2:50 am
Oh, zo'n instelling smile Dat had ik met college
"Ik heb een studiepunt nodig. Als ik een zes heb, is het een studiepunt. Als ik een tien heb, is het nog steeds een studiepunt. Waarom zou ik voor die tien werken?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 22, 2011 3:11 am
Ik ben wel erg benieuwd hoe mijn houding gaat zijn wanneer ik ga studeren. In principe kan ik even lui blijven, maar aangezien het een studie Nederlands is, en ik de taal gewoon geweldig vind kan het ook zo zijn dat dan ineens wel braaf al m'n werk ga doen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 9:05 am