|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:25 pm
DarkKenn Verschillende MMORPG's{Niet web-based} zoals MU Online, MapleStory en Rose online. Maar gaia vind op op een of andere manier toch leuker biggrin Goed Zo *geeft een schouder klopje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:30 pm
*Helemaal blij met het schouderklopje* xd Nu nog mijn quest compleet krijgen{waarschijnlijk over een dag of 2} en dan ben ik weer helemaal tevreden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:32 pm
DarkKenn *Helemaal blij met het schouderklopje* xd Nu nog mijn quest compleet krijgen{waarschijnlijk over een dag of 2} en dan ben ik weer helemaal tevreden 3nodding hoe duur is het dan wat je wil hebben?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:35 pm
dat heb je zo bij elkaar als je er de heledag achter zit hoor 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:37 pm
Ik zal m'n best doen om er morgen de heledag achter te zitten biggrin . Maar natuurlijk zijn donaties welkom exclaim domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:40 pm
DarkKenn Ik zal m'n best doen om er morgen de heledag achter te zitten biggrin . Maar natuurlijk zijn donaties welkom exclaim domokun heb je al in een paar uur wink on my mind: -liefje terug -rot avond -40k gold verdient deze week -te veel n00b pm's voor donaties >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:42 pm
number_17 DarkKenn Ik zal m'n best doen om er morgen de heledag achter te zitten biggrin . Maar natuurlijk zijn donaties welkom exclaim domokun heb je al in een paar uur wink on my mind: -liefje terug -rot avond -40k gold verdient deze week -te veel n00b pm's voor donaties >.> Wat is er zo rot aan je avond dan? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:43 pm
DarkKenn number_17 DarkKenn Ik zal m'n best doen om er morgen de heledag achter te zitten biggrin . Maar natuurlijk zijn donaties welkom exclaim domokun heb je al in een paar uur wink on my mind: -liefje terug -rot avond -40k gold verdient deze week -te veel n00b pm's voor donaties >.> Wat is er zo rot aan je avond dan? sad mijn vriendin en mijn gaia zusje kwamen bijde terug van der vakanties 3nodding alleen kwamen we op man over alsof we elkaar wel konden afmaken.... maar tis al goed denk ik mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:46 pm
number_17 DarkKenn number_17 DarkKenn Ik zal m'n best doen om er morgen de heledag achter te zitten biggrin . Maar natuurlijk zijn donaties welkom exclaim domokun heb je al in een paar uur wink on my mind: -liefje terug -rot avond -40k gold verdient deze week -te veel n00b pm's voor donaties >.> Wat is er zo rot aan je avond dan? sad mijn vriendin en mijn gaia zusje kwamen bijde terug van der vakanties 3nodding alleen kwamen we op man over alsof we elkaar wel konden afmaken.... maar tis al goed denk ik mrgreen Ik hoop het biggrin Enne, sterkte ermee! En ik hoop dat de rest van je avond wel goed is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:49 pm
DarkKenn number_17 DarkKenn number_17 DarkKenn Ik zal m'n best doen om er morgen de heledag achter te zitten biggrin . Maar natuurlijk zijn donaties welkom exclaim domokun heb je al in een paar uur wink on my mind: -liefje terug -rot avond -40k gold verdient deze week -te veel n00b pm's voor donaties >.> Wat is er zo rot aan je avond dan? sad mijn vriendin en mijn gaia zusje kwamen bijde terug van der vakanties 3nodding alleen kwamen we op man over alsof we elkaar wel konden afmaken.... maar tis al goed denk ik mrgreen Ik hoop het biggrin Enne, sterkte ermee! En ik hoop dat de rest van je avond wel goed is 3nodding nadat we onze webcam aandeden was het weer van eek heart dus zit wel goed lijkt mij zo biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:52 pm
on my mind: -smsje van noa maakt alles van deze anvond weer goed heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:53 pm
number_17 on my mind: -smsje van noa maakt alles van deze anvond weer goed heart Toch best wonderlijk hoe snel een stelletje weer op elkaar verliefd word smile Mijn ware moet ik nog vinden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 2:07 am
mijn ware moet ik nog overhalen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 2:09 am
Ik ben nu gaia aan het doen ^^ ik weet niet wat er verder vandaag nog gaat gebeuren, misschien ff een layout voor mijn site maken -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |