|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:51 am
Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:52 am
Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *fångar i handen* twisted Meh.. Evul! *Hoppar på och rycker loss headband* Buhuhu. ninja *Springer och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill *kramar den som skriver under* gonk eek sry.. *hoppar upp på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:53 am
prrnill Nightmare Asura prrnill *kramar den som skriver under* gonk eek sry.. *hoppar upp på en hylla* sweatdrop Det är lugnt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:54 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd Jaha. xp Du och din sjuka humor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *kramar den som skriver under* gonk eek sry.. *hoppar upp på en hylla* sweatdrop Det är lugnt. phew.. sweatdrop *klättrar ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd Jaha. xp Du och din sjuka humor. Yesh! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:55 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *kramar den som skriver under* gonk eek sry.. *hoppar upp på en hylla* sweatdrop Det är lugnt. phew.. sweatdrop *klättrar ner* Blev lite smått överaskad bara. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:55 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd Jaha. xp Du och din sjuka humor. Yesh! blaugh *Hoppar på och rycker loss masken* Ännu en liten souvenir.. *Gömmer masken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:56 am
Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd Jaha. xp Du och din sjuka humor. Yesh! blaugh *Hoppar på och rycker loss masken* Ännu en liten souvenir.. *Gömmer masken* eek M-min mask!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:56 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *kramar den som skriver under* gonk eek sry.. *hoppar upp på en hylla* sweatdrop Det är lugnt. phew.. sweatdrop *klättrar ner* Blev lite smått överaskad bara. rolleyes Jo, det förstår jag.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:57 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd Jaha. xp Du och din sjuka humor. Yesh! blaugh *Hoppar på och rycker loss masken* Ännu en liten souvenir.. *Gömmer masken* eek M-min mask! Vilken då? *Visslar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:58 am
Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Är ju sant. ._. Kan din mask prata så kan mitt headband prata. Meh... Larv. Mask. Fattar du inte?! xd Jaha. xp Du och din sjuka humor. Yesh! blaugh *Hoppar på och rycker loss masken* Ännu en liten souvenir.. *Gömmer masken* eek M-min mask! Vilken då? *Visslar**hoppar på bakifrån* GIMME MY HEADBAND! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:58 am
Nah, nu måste jag gå. Ska börja på kartan över "Fantasy-världen". 3nodding *Tar tillbaks sin mask från Strawberry och kramar prrnill för att hon kramade mig* xp Buh bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|