|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2010 1:08 pm
Mooie opmerking in de krant over de FIFA/WK/EK/NLBE: Nederland kan het nooit worden want Nederland is niet corrupt genoeg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 3:58 pm
nice, geen last van voetbal supporters, heel erg fijn, ik vind het altijd zo vervelend, op die feest dagen hebben ze hun muziek altijd zo hard staan dat ik niet eens goed kan slapen... crying
btw, back, poosje hier niet geweest.... hehe sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2010 2:36 am
They all return eventually twisted
Welkom terug =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2010 8:19 am
uhuh en welcome back calahara whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2010 9:06 am
arigatou minna (dankjewel iedereen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 2:37 am
kittyocean Mooie opmerking in de krant over de FIFA/WK/EK/NLBE: Nederland kan het nooit worden want Nederland is niet corrupt genoeg Haha, nahja, ik snapte ook niet waar de ilussies dat we het zouden krijgen vandaan kwamen xD.Die Belgen hadden Jean-Marie Pfaff gestuurd, want niemand anders wilde xD. Was er geen voorstander van, dat toernooi hier razz .
Welcome back!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 5:45 am
Ik denk dat het OV dan helemaal niet meer te doen zou zijn... en heel veel zwartrijders dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 6:13 am
kittyocean Ik denk dat het OV dan helemaal niet meer te doen zou zijn... en heel veel zwartrijders dan zou lekker zijn met die ov-chipkaart XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 10:04 am
loving~dolphins kittyocean Ik denk dat het OV dan helemaal niet meer te doen zou zijn... en heel veel zwartrijders dan zou lekker zijn met die ov-chipkaart XD Oh ja, dat werkt inderdaad dan zo lekker XD maar wel goed voor de staatskas, maar ga jij een groep supporters bekeuren zonder ME in de buurt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 11:59 am
Vooral die Oost-Europeanen, hahaha. Heerlijk. Voor 2026 gok ik op een WK op de maan.
Pff, zo'n rare dag gehad...Moeder van een goede vriendin van me blijkt een kwaadaardige hersentumor te hebben :S.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 1:50 pm
kittyocean loving~dolphins kittyocean Ik denk dat het OV dan helemaal niet meer te doen zou zijn... en heel veel zwartrijders dan zou lekker zijn met die ov-chipkaart XD Oh ja, dat werkt inderdaad dan zo lekker XD maar wel goed voor de staatskas, maar ga jij een groep supporters bekeuren zonder ME in de buurt? uhu ik zou dat niet zonder ME doen XD arme poilitie mensjes dan razz maar ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 10:06 am
Lucky Mysterious Vooral die Oost-Europeanen, hahaha. Heerlijk. Voor 2026 gok ik op een WK op de maan.
Pff, zo'n rare dag gehad...Moeder van een goede vriendin van me blijkt een kwaadaardige hersentumor te hebben :S. ^ dat...lijkt me niet zo fijn. *understatement*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 4:32 am
Alle kabbeljauwpootjes! Ik meot echt beter gaan opletten, ik zie net dat Lonsdale op dezelfde school zit, alleen is dat al 2 maanden niet meer olnine geweest........en ben ik nog maar een week op school o-o;
iemand nog verder contact met lonsdale? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 1:16 pm
nee, niet echt. Heb weinig contact buiten de Guild - heb ook geen tijd om over Gaia te struinen XD Kan al mijn online gebeuren in een uurtje doen en heb die tijd ook hard nodig XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|