|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:50 pm
Nidder *lägger märke till Mr.J's soldatkläder* Nejmen titta, du fick dina paltor i alla fall blaugh mjooo.. men ja behöver fortfarande hatten för 19k.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:51 pm
Mr.J Nidder *lägger märke till Mr.J's soldatkläder* Nejmen titta, du fick dina paltor i alla fall blaugh mjooo.. men ja behöver fortfarande hatten för 19k....... Ah. den, ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:52 pm
Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J varför har dem alla "mellan ställen" som t.ex port of gambino??? man kan ju ändå inte göra nåt där..... mm * 3nodding håller med* bra att nån håller med.. razz *petar på* *petar tillbaka* *kittlar* ihhhh*rullar runt och försöker att resa på sig* *kittlar fortare* GE DIG!! razz nää då *kittlar tillbaka* otur lilla söta fröken razz men ja e inte kittlig *fortsätter kittla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
men du måste jag verkligen dra vi ses*springer iväg* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:54 pm
Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J varför har dem alla "mellan ställen" som t.ex port of gambino??? man kan ju ändå inte göra nåt där..... mm * 3nodding håller med* bra att nån håller med.. razz *petar på* *petar tillbaka* *kittlar* ihhhh*rullar runt och försöker att resa på sig* *kittlar fortare* GE DIG!! razz nää då *kittlar tillbaka* otur lilla söta fröken razz men ja e inte kittlig *fortsätter kittla* ihhhh *springer ut* vi sses whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:54 pm
Nidder Mr.J Nidder *lägger märke till Mr.J's soldatkläder* Nejmen titta, du fick dina paltor i alla fall blaugh mjooo.. men ja behöver fortfarande hatten för 19k....... Ah. den, ja. ja den dyra saken.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:57 pm
hej hej *petar på* dej har ja inte sett förut.. ny i svenska gillet??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:58 pm
Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J Star Shine 91 Mr.J varför har dem alla "mellan ställen" som t.ex port of gambino??? man kan ju ändå inte göra nåt där..... mm * 3nodding håller med* bra att nån håller med.. razz *petar på* *petar tillbaka* *kittlar* ihhhh*rullar runt och försöker att resa på sig* *kittlar fortare* GE DIG!! razz nää då *kittlar tillbaka* otur lilla söta fröken razz men ja e inte kittlig *fortsätter kittla* ihhhh *springer ut* vi sses whee jo de får ja hoppas att vi gör smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:59 pm
Mr.J Nidder Mr.J Nidder *lägger märke till Mr.J's soldatkläder* Nejmen titta, du fick dina paltor i alla fall blaugh mjooo.. men ja behöver fortfarande hatten för 19k....... Ah. den, ja. ja den dyra saken..... Ja, själv har jag ju skaffat mina braller... *Visar upp sina nya byxor* Inte riktigt lika dyra fina kanske, men... sweatdrop *Går och fixar wishlisten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:00 pm
Mr.J Nidder Mr.J Nidder *lägger märke till Mr.J's soldatkläder* Nejmen titta, du fick dina paltor i alla fall blaugh mjooo.. men ja behöver fortfarande hatten för 19k....... Ah. den, ja. ja den dyra saken..... Ja, själv har jag ju skaffat mina braller... *Visar upp sina nya byxor* Inte riktigt lika dyra fina kanske, men... sweatdrop *Går och fixar wishlisten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:01 pm
THERESA DIN LILLA PLUTT!!! Du missade det bästa avsnittet av Chobits crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:07 pm
FrodoLouLou THERESA DIN LILLA PLUTT!!! Du missade det bästa avsnittet av Chobits crying usch nej nu blir jag arg. jag som ville se det. men jag får väl ladda ner det där avsnitten. Vad heter den första anime avsnitten dem visade?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:09 pm
FrodoLouLou THERESA DIN LILLA PLUTT!!! Du missade det bästa avsnittet av Chobits crying NEj nu blir jag arg. JAg som ville se alla de avsnittten. Men jag får väl ladda ner i stället. synd att jag inte han se alla avsnitten. Tycker du om min mina kläder här på gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:11 pm
TessiTuss FrodoLouLou THERESA DIN LILLA PLUTT!!! Du missade det bästa avsnittet av Chobits crying usch nej nu blir jag arg. jag som ville se det. men jag får väl ladda ner det där avsnitten. Vad heter den första anime avsnitten dem visade? JAg menade serien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|