Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 925 926 927 928 929 930 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 24, 2010 1:02 pm

zie je drukte: ga dan nog een extra blokje om. Als iedereen tegelijk weg wilt, dan krijg je dit. Natuurlijk is het bij een ramp iets anders (dat is paniek op paniek), maar als je nog kan wachten... waarom wacht je dan niet?
PostPosted: Fri Nov 26, 2010 6:51 am

OMG!
ik moet volgende week vrijdag naar Antwerpen voor school! e_____e'''' *heeft een random stress moment*

Neo Sideralis

Desirable Genius

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Fri Nov 26, 2010 9:50 am

Mensen zijn gewoon niet geduldig, haha. Maar daar ligt het ook niet altijd aan, het valt me de laatste tijd ook op hoe slecht concertzalen en kroegen zijn! Smal, geen nooduitgangen en omdat eigenaars snel veel geld willen verdienen, zijn er veels te veel mensen binnen. Verbaast me soms dat er niet vaker ongelukken gebeuren.

Antwerpen, waarom surprised ?
PostPosted: Fri Nov 26, 2010 12:22 pm

veel van de ongelukken is te wijten aan domheid, van de mensen zelf of de mensen van het pand. Wist je dat een nooduitgang altijd open moet zijn? Twee keer raden hoevel procent altijd dicht zit

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Nov 28, 2010 3:12 pm

Neo MOF
OMG!
ik moet volgende week vrijdag naar Antwerpen voor school! e_____e'''' *heeft een random stress moment*

is dat erg??
PostPosted: Mon Nov 29, 2010 1:10 am

Ik denk dat ik vandaag weer eens naar de Action ga... heb een afspraak daar in de buurt en toch gratis reizen met de tram... ben er denk ik al een half jaar-jaar niet meer geweest.

kittyocean
Captain

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Mon Nov 29, 2010 9:08 am

kittyocean
veel van de ongelukken is te wijten aan domheid, van de mensen zelf of de mensen van het pand. Wist je dat een nooduitgang altijd open moet zijn? Twee keer raden hoevel procent altijd dicht zit

Drie keer raden hoeveel procent neit eens een nooduitgang heeft wink .
PostPosted: Mon Nov 29, 2010 11:54 am

Lucky Mysterious
kittyocean

Drie keer raden hoeveel procent neit eens een nooduitgang heeft wink .

moet dat in 3 keer ... of mag het ook minder xd

QYDrop

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 2:20 am

NEE. Drie keer is drie keer razz .

Ik zit nu uit te kijken over een halfbevroren gracht en alles is bedekt in sneeuw. Ondanks dat ik sneeuw en kou haat, vind ik het erg inspirerend ^^.
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 9:44 am

MIJN TENEN ZIJN KOUD!!!

...sorry, moest er even uit

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 10:36 am

kittyocean
MIJN TENEN ZIJN KOUD!!!

...sorry, moest er even uit

lol MIJN VINGERS WAREN ZO KOUD DAT IK ZE BIJNA NIET KON BEWEGEN DEED PIJN
sorry about the caps xd
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 11:47 am

Ik heb last van wintertenen, ONDANKS M'N UGGS!

I'm joining the Caps group ninja .

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Nov 30, 2010 12:44 pm

LeannaAnne
Neo MOF
OMG!

is dat erg??

het ging me er meer om hoe ik daar moet komen. sommige klasgenoten vertrekken met de trein vanuit Hasselt, maar dat is 1 uur rijden. dan moet ik ook nog de trein betalen.
met de auto naar Antwerpen is 1,5 uur, maar ik kan niet rijden dus zou ik afhankelijk zijn van mijn vader die me al naar school brengt. (ik moet zoveel spullen mee naar school nemen dat een bus niet te doen zou zijn)

maar door de sneeuw kon ik vandaag niet naar school.. donderdag misschien nog wel, maar vrijdag is heel onzeker of ik dan wel naar Antwerpen kan.
PostPosted: Wed Dec 01, 2010 1:33 pm

^ heel veel succes, maar wat moet er dan allemaal mee?

kittyocean
Captain

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Thu Dec 02, 2010 6:03 am

*Ligt helemaal vlak bij de presentatie van het Holland-Belgium bid voor het WK*.

OMG, echt alles wat je NIET moet doen, doen ze!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 925 926 927 928 929 930 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games