|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 2:19 pm
Kitty gaat naar tsunacon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2010 10:28 am
LeannaAnne Kitty gaat naar tsunacon? Kitty heeft standje/tafel op Tsunacon.... zodra ik bevestging krijg XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2010 10:17 am
Wat is Tsucanon surprised ?
Ik heb c** laude m'n propedeuse gehaald! Sorry, moest effe opscheppen razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2010 11:41 am
Lucky Mysterious Wat is Tsucanon surprised ?
Ik heb c** laude m'n propedeuse gehaald! Sorry, moest effe opscheppen razz . gefeliciteerd ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2010 9:00 am
Lucky Mysterious Wat is Tsucanon surprised ?
Ik heb c** laude m'n propedeuse gehaald! Sorry, moest effe opscheppen razz . www.tsunacon.nl - als het goed is. Manga en Anime conventie en Congratz!!! *hugs* Cookies all around!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2010 10:51 am
HAHAHA, c** censureert die xD.
Ahhja, vaag zegt het me wel wat. Wel gaaf dat je daar staat!
En thank you ^^! Was echt verbaasd surprised !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2010 3:52 am
Bij mij censureert hij het woord 'c**' niet, misschien heb je de swearing filter aan staan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 8:55 am
ik heb zojuist in de daily chance de item RIP Conan gekregen. Weet iemand waar dat bijhoort? Is er een celebrity overleden waar ik niets van weet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2010 5:03 am
geen idee e.e
ik wil een keertje kitsune udon, onigiri en gyoza maken XD wel vegetarisch 4laugh de udon heb ik al weten te bemachtigen XD maar ik kan me op het moment niet concentreren op het lezen van de recepten XD ik ga dadelijk nog wat in een kookboek rondneuzen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2010 5:26 am
ik doe de daily chance zelfs nooit meer sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2010 10:35 am
kittyocean ik heb zojuist in de daily chance de item RIP Conan gekregen. Weet iemand waar dat bijhoort? Is er een celebrity overleden waar ik niets van weet? ik ben er achter, maar.... jeetje, USA drama dus. Geen overleden mensen, dat ze hiervoor een item maken... schijnt er al een half jaartje te zijn ook!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2010 12:03 pm
ik hoorde iets over weer een samenplet chaos met weer een paar geplette zieltjes
daarom wil ik dus nooit voorin een grote groep staan.......je word gewoon zo plat als een pannekoek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2010 6:20 am
surprised . Wat was er dan precies gebeurd?
Sta zo vaak vooraan in een grote groep, gaat op zich prima. Je moet alleen hopen dat er geen paniek uitbreekt xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2010 10:48 am
Dat paniek gedeelte is vaak het probleem.... denk aan 4 mei; paniek om niets, maar wel veel gewonden. Gelukkig geen doden.
En dan Duitsland. Eigenlijk ook paniek om niets, maar wel veel chaos en doden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2010 2:01 pm
En nu dan na dat water feest, meer dan 350 doden en evenveel gewonden. Allemaal mensjes van een brug af gegooit vertrapt en verdrukt....
ik denk dat je dat zelfs moeilijk voor elkaar krijgt bij evenementen zoals Lowlands
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|