|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 12:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2010 12:58 pm
Extra's. Is meestal iets heel kleins en zinloos... voor anderen. BV, je gaat naar een school en je moet alles zelf aanschaffen - boeken, pennen, schriften... en dan ga je naar een andere school en mag je de boeken opeens allemaal lenen, waardoor je niet meer zoveel geld aan boeken hoeft uit te geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:26 am
dit is me net opgevallen we zijn goed bezig zo te zien...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 10:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 11:43 am
Wow XD Is het zeker weten niet random???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 3:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 3:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2010 12:21 pm
Het is hier KOOOOOUUUUUD!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2010 2:40 pm
kittyocean Het is hier KOOOOOUUUUUD!!! I know ik had vandaag mijn winterjas erbij gepakt had ik wel nodig als ik naar het strand wilde waar het keihard waait
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 10:04 am
Ik ben een hele dikke dken kwijt... hoe kan ik dat nou kwijtraken?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 4:15 pm
Ben blij met mijn winterjas, heeft dons whee 4laugh
echt nodig een Halloween outfit maken... heb zin in snacks... en sushi... hmmmm *denkt aan Halloween snacks maken* hmmhmm *maakt plannen* *denkt aan huiswerk* hmmmm.... NOooooZzzzz *gaat slapen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2010 12:30 am
@w@ moet nog een winterjas bestellen.. tot die tijd maar rondrennen met een dik vest of de jas van m'n moeder gappen X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2010 3:19 am
Calahara Ben blij met mijn winterjas, heeft dons whee 4laugh echt nodig een Halloween outfit maken... heb zin in snacks... en sushi... hmmmm *denkt aan Halloween snacks maken* hmmhmm *maakt plannen* *denkt aan huiswerk* hmmmm.... NOooooZzzzz *gaat slapen* Sussshhhhhhiiiiiiiii!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:22 am
Boe!
Arhargh EINDELIJK TIJD. en toch ook weer niet.
Ik heb de laatste 2 weken (inclusief mijn herfstvakantie) alleen maar gewerkt aan HUISWERK, en nogwel voor het 'ja je mag' om op stage te kunnen.
En dan ook nog al die halloween events op tich sites om me heen @~@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 12:23 pm
ik heb het ook erg druk deze weken. Bizar gewoon. Uitgenodigd om morgen in Krimpen aan den IJssel op een herfstmarkt te staan, komend boekenfestijn, voorbereiden Tsunacon... gaaah! stress!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|