|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:11 pm
Nightmare Asura Kan väl inte säga hur den låter, det är ju ändå bara bokstäver ;o Är det den dära låten från typ nederländerna? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:11 pm
Nightmare Asura Kan väl inte säga hur den låter, det är ju ändå bara bokstäver ;o *Överdrev lite i förra posten när det gäller Roger* :\ Men... Uah!! gonk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:12 pm
Chibi Strawberry *Överdrev lite i förra posten när det gäller Roger* :\ Men... Uah!! gonk sweatdrop Åhå.. Haha *Pet* o_o` Seph: Vet inget om låten, men skulle känna igen den om jag hörde den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:12 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Men well duh. Du kan ju säga hur den låter. :\ Jag lyssnar alltid på Rix FM. Jag är kär i Roger i Rix MorronZoo. Vad mer kan man begära? o_O Kan väl inte säga hur den låter, det är ju ändå bara bokstäver ;o sjunger dem typ.. MAYA HI MAYA HO lr nåt åsnt i låten?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:14 pm
*Såg Roger irl idag och var inte speciellt glad för det* ._. Sak samma. Ahh men... Du petade på mig. Aje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:16 pm
Chibi Strawberry *Såg Roger irl idag och var inte speciellt glad för det* ._. Sak samma. Ahh men... Du petade på mig. Aje. Mwehehehe.. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:17 pm
Seph. Nightmare Asura Kan väl inte säga hur den låter, det är ju ändå bara bokstäver ;o Är det den dära låten från typ nederländerna? xp nederländerna???? ööööööööööh??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:17 pm
Jag höll på att slå till en kille för att han drack coca cola idag. o_O Ta det lite lugnt will ya?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:18 pm
Ska gå och sova nu! Men alla som ska på J-Cult imorgon!! VI SES DÄR!! KRAM KRAM KRAAAM! ^^!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:19 pm
Chibi Strawberry Jag höll på att slå till en kille för att han drack coca cola idag. o_O Ta det lite lugnt will ya? o.o` Yah, sure God natt, Blixtra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:20 pm
Dragostai din dei eller nått heter Maia hi,ho, haha låten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:21 pm
Well bravo. xD
Sov sött Blixtra! Och ha så trevligt imorgon. :3 Tråkigt att jag inte kunde åka ändå. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|