|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:59 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Sjung då. >.< Kom på nåt. :\ Gör det irl ;p Orka.. gonk Mr.J: Du skriver ju inget :/ va ska ja skriva då... JAG TILLBER SVETTIGA STRUMPOR LR?? FAn de va ju min hemlighet att jag e svettigstrump fetishist lr va de nu heter.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:00 pm
Chibi Strawberry Damn, you're lucky. -.- Jaa. o_O Hehu.. o_O`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:01 pm
Är det allt du har ett försvara dig själv med?! :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:02 pm
Chibi Strawberry Är det allt du har att försvara dig själv med?! :\ xd Jaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:03 pm
Nah, nu tog Holy War slut.. .__.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:04 pm
Nightmare Asura Nah, nu tog Holy War slut.. .__.` o_O Byta tillbaka till den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*steppar in, sjungandes* Ajm a lumberjack an ajm okej! Aj sleep all najt and aj work all daj!
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry o_O Byta tillbaka till den? Nah, slår på Rix FM istället och hoppas på att den konstiga låten som jag inte kan namnet på spelas snart ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:06 pm
Nightmare Asura Nah, slår på Rix FM istället och hoppas på att den konstiga låten som jag inte kan namnet på spelas snart ^^` Vad är det för en låt? o_O
HAHAH!! I'M A LUMBERJACK AND I'M OKEY!! *Tänka på Serious Sam*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:06 pm
Chibi Strawberry Vad är det för en låt? o_O
HAHAH!! I'M A LUMBERJACK AND I'M OKEY!! *Tänka på Serious Sam* Hade jag vetat det så skulle jag skrivit ner den.. Varför tror du jag skrev "som jag inte kan namnet på"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:08 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry o_O Byta tillbaka till den? Nah, slår på Rix FM istället och hoppas på att den konstiga låten som jag inte kan namnet på spelas snart ^^` dragostea din tei med O-Zone??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Monty Python rockar fett~! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Hade jag vetat det så skulle jag skrivit ner den.. Varför tror du jag skrev "som jag inte kan namnet på"? Men well duh. Du kan ju säga hur den låter. :\ Jag lyssnar alltid på Rix FM. Jag är kär i Roger i Rix MorronZoo. Vad mer kan man begära? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:09 pm
Chibi Strawberry Men well duh. Du kan ju säga hur den låter. :\ Jag lyssnar alltid på Rix FM. Jag är kär i Roger i Rix MorronZoo. Vad mer kan man begära? o_O Kan väl inte säga hur den låter, det är ju ändå bara bokstäver ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|