|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 12:08 pm
geen gepraat over bacteriƫn en virussen @w@"'.. word het me slecht van wink .. XD
ik ben best goed in Engels geworden :3 .. kan me er vaker zelfs nog beter in uitdrukken dan in het Nederlands.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 6:28 am
Oke ben je op school bezig laat me vriendin DIT zien kom niet meer bij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 12:48 am
lol die laatste is serieus brilliant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 12:13 pm
loving~dolphins Oke ben je op school bezig laat me vriendin DIT zien kom niet meer bij zou ik best willen laten zien maar ieereen bij ons kent die song al xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 12:15 pm
mimi_rotuka loving~dolphins Oke ben je op school bezig laat me vriendin DIT zien kom niet meer bij zou ik best willen laten zien maar ieereen bij ons kent die song al xD de lama song is ook zowat antiek XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 1:33 pm
XDmaster4 mimi_rotuka loving~dolphins Oke ben je op school bezig laat me vriendin DIT zien kom niet meer bij zou ik best willen laten zien maar ieereen bij ons kent die song al xD de lama song is ook zowat antiek XD oke zo vaak zat ik niet op internet dus ik kende hem niet maar ik vind hem wel geniaal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2010 8:08 am
loving~dolphins XDmaster4 mimi_rotuka loving~dolphins Oke ben je op school bezig laat me vriendin DIT zien kom niet meer bij zou ik best willen laten zien maar ieereen bij ons kent die song al xD de lama song is ook zowat antiek XD oke zo vaak zat ik niet op internet dus ik kende hem niet maar ik vind hem wel geniaal lol kan hoor, maar die keek ik al toen ik net hier op gaia was razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2010 8:15 am
XDmaster4 loving~dolphins XDmaster4 mimi_rotuka loving~dolphins Oke ben je op school bezig laat me vriendin DIT zien kom niet meer bij zou ik best willen laten zien maar ieereen bij ons kent die song al xD de lama song is ook zowat antiek XD oke zo vaak zat ik niet op internet dus ik kende hem niet maar ik vind hem wel geniaal lol kan hoor, maar die keek ik al toen ik net hier op gaia was razz hmmm tja sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2010 3:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 12:35 am
Ben zo blij he eindelijk geslaagd voor mijn rijexamen maar ik moet zo wel naar school maar ja ik ben wel mooi geslaagd mijn dag kan niet stuk meer whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 10:57 am
U had het vast niet verwacht... maar ik ben er weeeeer! I honestly missed you all....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 11:14 am
kittyocean U had het vast niet verwacht... maar ik ben er weeeeer! I honestly missed you all.... She's back! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 11:50 am
kitty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4laugh
@dolphins: gefeliciteerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 1:26 am
welkom terug wink
@w@ irritante verkoudheid, ik moet de hele tijd hoesten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|